ibland...



(foto björn bergenheim rockfoto.nu)

vissa saker upplever man bara en gång...

som natten mellan idag och igår till exempel...

ibland är natten målad och månen med moln som passar till ylande vargsång.

jag såg en livs levande varg idag. och jag dog. fasen vad vackert det var. fick mig att glömma allt för en timma eller var det två. det var bara jag och finnen och natten och månen och månen och bla bla.

försökte komma på tusen skäl att smita och gå därifrån men inget funkade jag var fast, låst förtrollad som en trollunge. gick iväg kom tillbaka...plinkten kallade, jag borde jobba, var hysteriskt pissnödig, jävligt törstig och säkert hungrig med men varken kroppen eller sinnena ville reagera på något annat än ville ville ville där just nu just då.

helt galet.

nu vill jag vara ensam med mig själv och natten.

ska prickskjuta discjockyn på röda tjuren bryggan innan jag går och lägger mig så jag får sova lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback