fejsdfjsdncnosd jso

jesus vad jag e trött...

halv tre i natta blev jag färdig...har snurrat runt lite på backstage under morgonen och fattat inte så mycket.

allt e klart nu iallafall...

borde försöka sova men lätt de e när man e speedad på tre olika sorters sponsenergidryck och lite langos.

fick akut blodsockerfall vid middagstid och hetsåt en våffla med apmycket grädde och glas och sylt. min magsäck är pajj så den pallar inte riktig mat så jag få köra gamla vanliga tricket med kanonkonsentrerat kaloriintag i små mängder. annars stresskräks jag bara. men det gör inget...



dagen idag har varit mycket bra även om jag nog får köra eniro en timma imorgon för att fatta alla hundratals samtal som ligger missade på mobilen.

jag sover i en husvagn som skakar en gång i kvarten när smalspårtåget kör förbi...nu när konserterna är slut för dygnet är det iallfall tyst. har hängt nere på redbullbryggan i soluppgången och lyssnat på house technotrance och mås-sång. konstig combo.

nej för fan illerjävle gå och lågg dig nu.

NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback