skärgård dekadens däck och återuppståndelse...

Skärgård

Vaxholmsbuss, mp3a som glömde laddas, räksallad med scampi aioli och rågbröd på Melanders Fisk på kajjen i sol med havsutsikt och lång promenad längs med vattnet i allt för höga skor med fina Mamma som bästa sällskap, alkoholfri cider på terassen, kika kikare med Ulf, handplockade blåbär smultron och hallon, bussresa hem i allt för varm hoodie.

Djurågårdsfärja, parkfylla med Buksyrran Bea och Galna Gittan, Stand Up på Gröna Lundsteatern, 100 poäng till Mr Henzel, sjöslag på Debaser Slussen, Snottys, SKITONTI FÖTTERNA NU, Bimbadgen, SKAKDE JÄRN, fantastiska vänner hejja Mia, Paulina, Bettan och crew, dubbelt upp på Ronniesar Kallar och Annikor och Caroliner, bra bartender för mycket Absinth och sen vingla hem men småsova lite i en pappkartong utanför stadsmissionen på Skånegatan på vägen och hitta ännu en gammal kärleksbok som fick följa med katten hem i väskan. Anna Lena Brundin jag hoppas du fortfarande slår mig i skallen...natten får visa det...

Södersoffa uppvaknande, Carolicious bra frukost, Café Tabacc, hooka med Galna Gittan igen,  Bik Bok Shopping, Pittstopp Birgerjarlsgatan, Blommor och Bin MittpådagenRejv på Långholmen, sol, sliskcider till middag, Västerbropromenad, Vita Bergs Parken med Supervicious David, Rossi, Mia, Jasmine och crew, Snottys igen, Wasabilicious WasabiärtorVickning, Berlin, Jack och Cola, Debaser Slussen, Pisslång kö, Kvarnen, Kellys, NEMO SALTAT SOBRIUS, flydde hem, årstavikspromenad.

hemma nu

kortfattat men väldigt täckande

imorgon ska jag få en crashcourse i Quark Xpress

wish me luck

annars ses vi väl på Snottys igen iveckan ellerhur

krimskrams godnatt!

Statements

helgens mat: saffransaioli och havsinsekter
helgens shot: lite för stark absinth
helgens humor: första halvlek på GT
helgens hak: Snottys
helgens sämsta: Kellys
helgens kap: massor, hela väskan full med stöldgods
helgens insikt: vaxholm e vackert, mamma e bäst, buksyrran rular, japp kollektivtrafiken suger även med SL-kort, apostlahästarna är och förblir mitt favoritfärdmedel och jag sätter aldrig mer i hela mitt liv min fot på kellys eller köper en kiwicider på systemet

snart e Linnsan hemma igen..undrar om jag känns igen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback