nu bär det av...

alla kalkoner ska ha kycklingfest på en och samma gång.

tur att man har haft två dygn nästan på sig att mentalt och fys-psykiskt förbereda sig.

jorden snurrar snabbare än mig just nu, antar att det är det som kallas semester eller?

Grattis och kramis bananis på allas vår charmkung och lovelycowboy nummer Uno Karl Lazlo Burnt Out Granberg och Lilleror Aj Aj kapten Nils with the skills!



Nu blir det åka karusell av!

(obs Raaz Mataaz med på ett hörn eller vänta med på ett mitten i barnförbjuden utstyrsel! + Randome Dudes snygga käkparti i bakgrunden)

ROADKILL ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det gör inget. Ibland kan det vara svårt att veta skillnaden på vad som är fördomar och gissningar.



uttryckte mig lite konstigt, det jag menade var att jag inte vill hamna i den situationen du är nu, bli "så sjuk". För att citera dig; "

jag sa precis som du för flera år sen och gjorde inte ett smack åt saken...det finns nog inget jag ångrar djupare idag. jag gav bort flera år av mitt liv". Jag vill inte ångra att jag inte gjorde något åt det om fem, tio, femton år. Så att döma tycker jag inte att jag gjorde.



Lycka till med allt, kram

Postat av: ronnie

tack då e jag med!!!

2008-07-10 @ 13:08:22
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback