galen virrpanna...

jag jagade harararna i skogen på väg hem från Gullmarsplan igår.

De där jävla hararna är liksom alltid där, efter skogsdungen på ängen nere vid vattnet sitter dem som ett gammalt kärlekspar och idisslar sina fyrklövrar. och så ser de alltid sådär uppspärrande vettskrämda rädda eller på sin vakt ut. damnit jag blev så provocerad av deras vaksamhet att jag kände attjag var tvungen att skrämma dem lite för att liksom de inte skulle behöva sitta där och vara stressade i onödan och liksom bara vänta på att sticka iväg i hundraåttio hela tifden i onödan.

nu kan hararna andas ut. nu kan de känna att den stressat upp sig inte i onödan och tänka att jävlar va bra att vi e på vår vakt hela tiden för hade vi inte varit det här nu så hade den där galna tjejen med nine inch nails i lurarna kanske lyckas sätta tänderna i våra bakben.

stckars kräk

jag har väl alltid gillat djur mer än människor i största allmänhet för att de sällan är korkade, (förutom hundar och fiskar och insekter och så men det räknas inte...) men de här hararna provocerade mig som sagt

sorry hararna =(

ångrar mig lite idag och tänker på deras små hjärtan, hoppas de inte blev rädda på riktigt

dumma mig

påminner mig om när jag försökte ha ihjäl den där stackars svanen på i köpenhamn. nu var det ju inte en suck på hundra att jag skulle ha lyckats pricka Danmarks Nationaldjur med en vinflarra (aj det gjorde ont att skriva det där) men ändå...att barbariska jag ens kom på tanken att försöka. galenskap, crazyness eller fylla?

frågan återstår

jag svarar combococktail som vanligt

allt är en jävla combococktail in the end

jag borde sova för jag svamlar nu

godnattgodmorgon goddag

Kommentarer
Postat av: Micke

Om Miss Roadkill växer upp och blir en känd seriemörderska, kan vi alla som läser bloggen då få säga till våra kompisar att vi känner dig?



"Grymhet mot djur (relaterad till "zoosadism"). Många barn må vara grymma mot djur, som att dra av benen på spindlar och dylikt. Men blivande seriemördare dödar ofta större djur, som katter och hundar, och enbart för egen njutning snarare än för att imponera på jämnåriga."

Källa: Wikipedia

2008-07-23 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback