Välkommen tillbaka till jobbet!!!

ångestladdat?

underbart?

nystart?

jag är faktiskt lite nyfiken på hur ni har det!

sen har jag fått ett uppdrag...jag behöver hitta ett par tre stycken som vill agera levande skyltdockor på ett stort event i Ahlmstad här snart i februari. Har redan ett par stycken i åtanke och er kontaktar jag såklart personligen men om det finns någon utanför mitt eget nätverk som ni känner eller som ni tror att jag missat så vore det guld om ni skrev en rad här i bloggen.

Jag är på jakt efter proffs, eller folk som gjort liknande grejer tidigare...mimare, statymänniskor you name it...men jag kan inte komma på en enda brud jag känner som har liknande skills. Nån som känner nån som skulle vilja testa eller som är ehum vad säger man Proffs-staty.

pengar i kassan såklart

kram

Kommentarer
Postat av: Sin

Ångest så jag grät igår. Man är INTE redo att gå tillbaka till jobbet efter en månads ledighet.
Det är sånna söndagar jag vill att min kära karl ska vinna på lotto så jag kan bli hemmafru.
Fyttikatten vad nervöst det var på tunnelbanan in imorse.
Nu känns det dock helt ok.
Trevligt hade ju varit en lunchkaffe med dig nån dag. Shall we?

2008-01-07 @ 13:31:13
Postat av: ronnie

absolutly!

åker kanske bort nu i dagarna tre men sen så gärna!

Postat av: Sin

Se där ja! Men återkom när du återkommer då! ;-)
Och hoppas du får det fint, dit du ska.
Vart ska du? (Nyfikenheten tog över direkt). *le*

2008-01-07 @ 14:08:35
Postat av: Mad's

Hah, ja där har vi den positiva aspekten av att inte ha någon ledighet! Ingen tillbaka-ångest! Woho!

Staty låter ju tufft! Men var i hela liger Ahlmstad? Halmstad? Långt åt tjottahejti ju i så fall!

2008-01-07 @ 22:17:38
Postat av: ronnie

Sin: tack för idag tack för en underbart vanlig dag!...nynnar

MAds: Ahlmstad ligger i halmstad men det är bara de tuffa som vet att det är så stan egnetligen heter på riktigt...(ge mig ett större tangentbord en ny mac och jag lovar att aldrig mer stava fel ;)

2008-01-07 @ 23:32:26
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback