Tonight!!!!

för alla bubbelsugna små fredagsmonster där ute så är ni hjärtans stjärtans välkomna till Ronnies Residence from klockan sex i afton...

om det skulle finnas en sate därute som pallar komma tidigare och hjälpa till med allt möjligt pyssel funkar det också!

ehhhh annars är jag lite oorganiserad just i nuläget...

men ta med något ätbart gott och något drickbart bubbligt så ska det nog lösa sig tror jag!

det blir väl bufféstuket med lite plockgrejer så att alla kan käka och dricka lite som de vill... så tänk plockmat...

typ grönsaker och dippar...houmous...oliver...champinjoner...grillad halloumi...feferonisar... och andra goda saker som passar på tandpetare...

jag har kräkor och sallad hemma... men slå mig en pling innan ni kommer så kan jag tipsa om nåt smart att ta med om ni inte är superkreativa själva ;)


ses i afton


Kommentarer
Postat av: Thorastrid

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback