Suck...bantar ni?

välkommen det nya året och hej alla bantningstips från helvetet!

Varför inte skriva direkt istället:

"du duger inte som du är, köp vårt crap och vi får dig att tro att genom att läsa vår smörja så inbillar du dig att du kommer lyckas vända på hela din personlighet livsstil och må bättre"

tja, tänk om det vore så enkelt.

för det heter inte "tappa fem kilo på fem veckor"  det heter byt identitet bli en annan människa under fem veckor...

vanliga människor kan inte banta...det är fan inte humant att banta om man vill leva ett drägligt liv samtidigt och det vill de flesta. det gör de flesta.

men hey vem fan e jag att moralpredika. jag säger bara. att i de flesta fall så slutar det med jojobantning, ner några kilo och upp igen, vissa bantar sig tillochmed feta, börjar hetsäta och kräkas och rubbar hela kroppens balans, andra går till överdrift och blir sjuka på riktigt sen finns det alla de där så kallade "naturligt smala" som äter vad de vill och håller sig smala ändå...

orättvist...japp...

men så är det bara

och ingen kommer älska dig mer när du bantat bort fem kilo av dig själv, inte ens du ditt jävla pucko som jag sagt tio gånger tidigare

hur in i helvete kan ni tro att minskad kroppsvolym automatiskt skulle leda till bästtre självförtorende. tror ni på fullaste allvar att det är något "bättre självkänslaämne" som utsöndras i kroppen samtidgt med att ni bränner fett eller? jag undrar för guld och gröna skogar vilken fysiklärare i gymnasiet som lurade i er den smörjan...snälla sig inte att ni är så puckade på riktigt...

så ärligt nu...
bantar ni?

Kommentarer
Postat av: majs

Jag bantar bakifrån...

Postat av: Lina

Går inte att banta när man gillar att äta så mycket som jag gör! :) Och så vill jag inte heller... Man kan må fysiskt bättre av att inte vara tjock, men det psykiska får man ta till andra metoder för

2008-01-03 @ 12:13:40
Postat av: ronnie

tack kellogs för den fina reklamfilmen förresten...passar jättebra in i sammhanget uhhh

2008-01-03 @ 13:03:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Jag har hittat en hel massor av mig själv under min resa. SÅÅÅÅÅ härligt!

2008-01-03 @ 17:05:21
Postat av: Cornelia

Ja jag kan nog säga att jag bantar.. Det har jag gjort de senaste fyra - fem åren. Och du har fan rätt, jag blir inte lyckligare när jag går ner.. Då vill jag bara gå ner mer.
Fast banta och banta.. Jag vet inte vad man kan kalla det.. "Inte-äta" dieten isf, blandat med "hetsätnings" dieten. Sen jag var 10, till nu när jag är 15

2008-01-03 @ 21:43:12
Postat av: ronnie

cornelia: buhuuu sluta med det du är fan femton du ska käka pizza varje dag och glo på film med polarna och frossa i ships och smågodis inte banta... du har hela livet på dig att hata dig själv...börja inte redan nu

2008-01-03 @ 21:48:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: candy

"börjar hetsäta och kräkas och rubbar hela kroppens balans, andra går till överdrift och blir sjuka på riktigt"

Man är väl sjuk på riktigt även när man hetsäter & kräks? Så vitt jag vet kallas det för bulimi...

2008-01-04 @ 23:54:42
Postat av: elena

ja jag bantar , zz

2008-01-10 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback