Sometimes its doesn´t matter how hard you try...

Queen of Hearts:
"Now, where do you come from? "

Alice
Well, I'm trying to find my way home...
Queen of Hearts:
Your way? All ways here are my ways!

Jag stod och stampade som en arg mulåsna på spottkoppen på Centralen i väntan på Raaz Mataaz och hans nyckelknippa till en veckas frihet i en ganska kaotiskt inredd men ack så hemtrevlig liten clownkalasetta på gärdet. Jag har egentligen inga moraliska infall att komma med när det gäller att vänta på folk för själv är JAG ALLTID SEN, tidsoptimist jag vet inte elelr så har jag helt enkelt inte vant mig vid att jag inte går i 20 centimeter höga platåskor längre så allt tar mycket längre tid än vad jag är van vid.

Hursomhaver, jag väntar alltså inte gärna men heller inte ogärna...men jag blir galen däremot när jag inte vet hur länge jag ska behöva vänta...ni vet man ringer för att fråga "hallååååå var eeee duuuu " så att man kan planera sitt väntande, kanske röka en cigg glo på tidningar i pressbyrån, vad vet jag bara göra nåt annata änm att vänta iallfall.

Men får inget svar!!!! Då blir jag tokig! Dessutom skulle jag ju på mitt viktiga fyrverkerimöte klockan elva så när klockan började närma sig halv, jag ringt Rasmus tjugo gånger utan svar och undrade vad fan han höll hus som dessutom skulle med ett flyg från Arlanda bara nån timme senare, så gav jag upp och drog ner till tuben. DÅ RINGER HAN ÄNTLIGEN.

slutet gott allting gott jag får nyklarna i farten och hinner i ganska god tid till fyrvekerimötet iallfall!

sen kommer jag hem nån timme senare, loggar in på msn och möts av ett "bibbedibipp Yoyobitch har precis loggat in"

WTF??? e han redan framm i Tyskland tänker jag då? eller onlinar han från Arlanda?

jag säger bara såhär...det enda Rasmus skriver till mig på msn är...

"shit, jag känner mig så jävla dum..."

(lång lång lång konstpaus...ja sånna existerar på msn också)

"....men jag trodde verkligen att det var fredag idag"

jag dog när jag fattade hela grejen....

nej då har tyskfan, ( sen som vanligt) , rusat fram till disken på Arlanda flygplats i sista sekunden i panik och undrat varför i helvete hans flight inte ens e med på tavlan och att han måste få veta illa kvickt för nu brinner det i knutarna om han ska hinna iväg till kära Deutschland...Den söta Arlandavärdinnan har då lungt och sansat med säkert det största smilet på läpparna berättat för kära rasmus Wurm att han nog ska hinna med sitt plan som går först om 24 timmar och 45 minuter, det vill säga dan därpå!

jag dog

sen kom Rasmus och sällskapdade lite på KGB när jag jobbade igår...vi skrattade lite åt den förvirrade tysken men han var rätt ok ändå verkade det som trots sura pengar i sjön på Arlanda Express tur och retur helt i onödan

När jag vaknar i morse med lite ont i magen av all Fernet och med något som känns ganska mycket som en baksmälla bestämmer jag mig för att bara mysa med datorn i knät och skippa ränna runt på stan i blåsväder nu under dagen...så jag loggar in på MSN...efter ett par minuter säger det igen...bibbedibipp yoyobitch har precis loggat in"

dejavu?

jag kollar på klockan...11.45...nu ska han ju för fan sitta på planjäveln till tyskland iallfall och inte logga in på MSN...han måste va på Arlanda och surfa den lilla internethoran...

MEN IKKE...SÅ HÄR SLUTAR HISTORIEN OM DEN GALNA TYSKENS TYSKLANDSRESA...

ronnie roadkill säger:

hörru you better be on the airport .
yoyobitch säger:
waddu yuothink i+m
ronnie roadkill säger:
förhoppningsvis inte hemma och försovit dig
yoyobitch säger:
cause i just woke the fuck uopp
yoyobitch säger:
fuck
yoyobitch säger:
¨but
ronnie roadkill säger:
RAAAAAAAAAAAAAASMUSSSSSSSS
yoyobitch säger:
you
yoyobitch säger:
got
yoyobitch säger:
to
yoyobitch säger:
be
yoyobitch säger:
careful
yoyobitch säger:
what
yoyobitch säger:
u
yoyobitch säger:
wish
yoyobitch säger:
for
ronnie roadkill säger:
NU E DU LÄSKIG ..
yoyobitch säger:
sorry är lite ledsen
yoyobitch säger:
men jag har förtjänat det och borde kanske gå ut och straffa mig lite till...



vad säger ni? en sabla otur eller bara en jävla massa oflyt...? Ibland e det omöjligt att gå rätt väg för alla vägar ägs och är redan paxade tjingade och okkuperade av någon annan.

image562

Kommentarer
Postat av: Ruby

hahahha, jag skrattar ju gott åt denna historia eftersom jag haft den stora äran att leva ihop med Rasmus i tre år. Vi får tro att allt händer av en anledning eller finns det mer oflyt hos andra.
Jag hoppas yoyobitch kom fram till slut!

Regnet öser ner och jag funderar över kommentaren
" i like all that junk in that trunk"
Vilket betyder typ, härlig fet röv du har!

Miss you and all the frozen drinks we ganna drink!

2008-01-25 @ 16:04:33
Postat av: ronnie

sju medelålders kvinns blev helt till sig av denna story och det tisslades och tasslades om den glömske tysken i baren hela aftonen igår på KGB...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback