sabla regnsmatter...

lång orolig natt i natt...har nog sovit väldigt dåligt tyvärr...vill sova mera nu...varför vaknar jag tio gånger per natt klarvaken och längtar efter att få gå upp...det är sjukligt!

nu vill jag gömma mig dygnets ljusa timmar och kanske smyga ner på söder i afton. gömma mig med en stor kopp varm choklad med rohypnol i och somna lite mot någons axel...

jag tror jag har nåt den punkten där bågon måste klappa mig på huvudet och säga att allt kommer att bli bra för att jag ska få ro...

jag är trött mycket trött...men jag har iallfall tvättat håret...roadkillhåret...är i akut behov av blekning och styling...någon som känner någon???

Kommentarer
Postat av: hannah

jag kan klappa dig på huvet och säga att allt blir bra! Om du pallar ta dig in till stan till 12.45... KRAM!

2008-01-16 @ 11:18:08
Postat av: Majs

Jag känner min frisör på Odenplan, Studio Inside. Han är den enda som får färga, sätta upp och klippa mitt hår.

Postat av: Mad's

*klapp, klapp, klapp* ^_^

2008-01-16 @ 14:57:57
Postat av: ronnie

inte ens en bra frisör kan fixa en frilla som ser glad ut i det här vädret brrrrr

2008-01-16 @ 16:09:15
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback