plugga? jobba? hispan?

vill jag skriva en c-uppsats på JMK?

vill jag ta ett skitjobb?

vill jag fortsätta hanka mig fram med hamburgare och ångestpromenader och cava?

vill jag tro på mig själv och ge mig fan på att jag får det där drömjobbet/ praktikplatsen?

vill jag lägga in mig på sankt görans sjukhus och ringa till er och svamla om blod och rödvin på måndagseftermiddagarna?

vad vill jag egentligen?

var börjar man?

med ett par köttbullar och en drink på vampire lounge? leder det någon vart...var fan ska jag gå? skyltarna luras, kaninklockan går baklänges och mina fuskskinstövlar gör att jag blir kallsvettig om tårna...spelar det någon roll egentligen...längst ner i the rabbithole finns det ändå bara morötter och damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback