...(på ytan)

vaknar, solsken i ögonen, dricker massa vatten och lite schweppes russian

liten långpromenad blev det. öfre söstermalm - söders höjder. solsken hela vägen, varmt, nästan vår. kaffe latte på seven eleven saffransbulle och fantastiska människors goda sällskap.

öppen casting på söder i söderläge dessutom, mest massa jobb men också många kära återseenden och bara lite svårt att hålla ordentligt i filmkamerna. bilden blev lite suddig ibland, baikisskakis....

sushilunch, trehundra cigaretter och lite mer kaffe

nostalgiska dängor på knastrig lokalradio, fler kära återseenden, mera jobb och ännu lite svårare att hålla i filmkameran

skrattar, skrattar faktiskt hjärtligt flera gånger under dagen.

kramar massa folk, kramar och blir kramad

mer cigg, mer kaffe

ris, röra och köttfärssås

skjuts hem och datorn i knät, söndags DN på vardagsrumsbordet, långfilm och kanske en kopp te?

inget av det här är sant. eller jo det är det för om man skulle filmat med  en kamera skulle det sett ut såhär men som vanligt är det inte personen i filmen som skrivit brevet.

jag följer bara ett manus, men det är inte jag, det här är inte mitt liv

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur är ditt liv då? Det som Ronnie styr, alltså.

Postat av: Mad's

Ronnie, jag är varken gammal eller vis men jag vet hur jävliga hjärnspöken kan vara. Been there, done that, got the fucking t-shirt liksom.

Men de går att få bort. Alfons "stick stygga spöke för du finns inte"-ramsa kanske inte funkar men tro mig de kan försvinna om man jävlas tillbaka.

Du är för tuff för att styras av freakin' spöken, right? Bevisa det! Vi väntar ivrigt!

/ Mads'

2008-01-21 @ 18:04:53
Postat av: ronnie

mads: t-shirts vilken klockren idé...been there done that got the fucking t-shirt det var det ballaste jag hört någon annan än mig säga rent ut!

2008-01-22 @ 14:05:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Archive

Beautiful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback