osa osa osa så in i helvete...

min inkorg har svämmat över av event och inbjudningar till massa premiärfester, galor och kalas...

ahhh jävla hetsätande inbox den är kräkfull hur fan ska jag hinna allt?

från noll till max på fyra minuter...maxa maxa maxa

imorgon ska jag smälla smällare klockan 11, flytta grejor till gärdet på eftermiddagen, jobba på KGB på kvällen och sen om allt smäller åt helvete ränna som en dåre ut och in till flempan på fredag dag för att hålla ställningarna och va fit for fight inför

välja mellan 3 premiärfest med mingel mat och drinkar klockan åtta
spelning på wirströms innan 12
gå på Nöjesgalans sthlmspris på debaser medis innan det ehhh stänger???

lördag är minst lika kaotisk där gäller i princip samma schema minus nöjesgalan fast plus två inflyttningsfester...

när ska jag få betalt för mitt proffsminglande???

så här sitter jag och osar så in i helvete så datorn glöder i knät på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback