nyårsmorgon...

jag rejdar min vän rasmus på info om gårdagens galenpannafest i Burnt Out Punks replokal under nyårsdagsmorgonen:

ronnie roadkill säger:

vilka var kvar till sist igår då? hände det nåt mer skoj som jag missade

bitchmus säger:

nä inte verkligt

bitchmus säger:

som jag minns...

bitchmus säger:

det var till sist två typ artonåringa där som alla svansade runt

ronnie roadkill säger:

HA HA HA HA HA HA

bitchmus säger:

ja och jag tänkte ska jag följa trenden..?

bitchmus säger:

men sen insåg jag att även om man får ihop det så blir det bara trist och jobbigt

bitchmus säger:

18...

bitchmus säger:

20 kan vara ok, de vet ändå vad de vill lite grand

bitchmus säger:

svammel

ronnie roadkill säger:

HA HA

ronnie roadkill säger:

åh va härligt

ronnie roadkill säger:

jag blir helt avis jag vill också va trettio och ragga på 18 åriga tjejer

bitchmus säger:

men jag lovar att det inte är värt det... med väldigt få undantag

ronnie roadkill säger:

men det är coolt

bitchmus säger:

men det är trist att knulla folk som inte vet om de gillar det.


Kommentarer
Postat av: majs

fördel att kn...a med folk som inte vet om de gillar det är att man kanske inte behöver se dem mera :))

Postat av: ronnie

majs jag säger bättre fly än illa fäkta...;9

2008-01-01 @ 20:56:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Haha, du får väl gå på 18-åriga killar!

2008-01-01 @ 22:15:00
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: raaz

oh shit det är första gången jag blir citerad...

2008-01-01 @ 22:50:13
URL: http://www.rasmuswurm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback