nej tack jag åt nyss...

hur kurerar ni er bakfylleångest?

jag blir så nyfiken...

med treo, chips och pizza? eller går ni också en lång runda längs årstaviken och pilatessvettas ut de sista demonerna?

idag är en så där dag då det skulle krävas en smärre uppsjö av bra knep att ta till...mina räckte inte känner jag idag... så jag ska springa en stund på söder med Linnsan och gå på Big Ben och låta mig underhållas av proffs istället...komiker är fan proffsterapeuter!

Men sen vill jag veta...hur gör ni för att överleva de där dagarna när man bara vaknar och tänker nej nej nej nej neeeeeej...

Kommentarer
Postat av: Mads'

Heh, ja idag har det blivit rostbrödfrulle med bobs kletsmetsylt på flaska.
Städa kök från öl, baccardi, nachos och allt kladdigt som man kan hitta.
Överbliven partytårta till lunch, snooza framför happy feet och nu slösurfning medan pojke får fixa laxmiddag til mig :P

2008-01-27 @ 17:42:03
Postat av: Caroline

Bakfylleångest botas med pizza ja. Nej,nej,nej-dagarna försöker jag sova bort. /Sess

Postat av: Sami

Läsk och sunkig mat... och sobril i värsta fall!

2008-01-27 @ 19:08:59
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Du är bjuckad på mitt inflyttningshäng på fredag så kom gärna & bli full & kurera lördagsångest läjter! PUSS!

2008-01-27 @ 19:14:50
URL: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: ronnie

mads vill du bli min bakispolare??? jag vill gå på fest hos dig vakna i din lägenhet så får du visa hur man gör!
caroline: jag tycker bara inte riktigt att det funkar...
sami: varför sunkig mat när det finns bra mat? sobril funkar lika bra som sockerpiller på mig...ska jag knarka gör jag det fan ordentligt...fast jag knarkar ju inte så det e inget alternativ
skinnhead gogodoll: du har precis räddat min vecka! lätt att jag kommer och lätt att du precis gav mig all motiviation i världen och att ha nåt super att se fram emot!

2008-01-28 @ 00:20:22
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: S

Jag får helt SJUKA cravings efter äpplen! Helt plötsligt befinner jag mig på konsum med ett kilo gröna äpplen som jag sedan vräker i mig under dagen.

Annars brukar jag spendera första delen av bakfyllan med mjuk musik, gråtandes på sängen. Andra delen promenerandes i närmsta möjliga skogsområde. Funkar rätt fint ändå.

2008-01-28 @ 07:27:36
Postat av: Mad's

Klart jag vill bakis-pola med dig ronnie! Det får vi verkligen fixa någongång! ^_^

2008-01-28 @ 15:05:12
Postat av: ronnie

S: om din bakisångest går ut på att bli sugen på äpplen vill jag byta med dig...din kropp och din själv verkar va myckewt snäll mot dig...jag är avundsjuk
mad´s: show me the money!!!!

2008-01-28 @ 20:19:33
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback