Måndag hela veckan!

och det firar vi med att gratulera mig själv till att en av mina texter numera ligger uppe på Sourze.se

Läs min Krönika HÄÄÄÄR>>>

och ge mig en knuff i rätt riktning som skribent genom att kommentera i deras eget kommentarsfält!!!!

här ska det samlas träffar hörrni!

Nu ska jag panikgöra mig iordning och springa ner på stan (springa till tuben iallfall och åka in till stan) för en fika med gorgelicious SkinnheadBarbiedoll!!!

ps

Sin

ring om du vill mötas upp

kisses all my beloved ones

Kommentarer
Postat av: kari

Ronnie du er den beste, tenk om man kunne jobbe i service OG vise at man har en personlighet. Da hadde verden vært så jævlig mye morsommere! Enhver shoppingopplevelse en unik opplevelse, selv i lille Alta der det meste er det samme. Men duh, jeg fant ikke ut hvordan man kommenterer på bloggen til sourze.se! hilsen dum norsk

Postat av: ronnie

kari! tack...det verkar som om man måste bli medlem för att kunna kommentera tyvärr =p

haha tack för dina ord. åhhh jag hittade en gammal bibba material från söderspexet när jag städade häriveckan ...så nu saknar jag dig ääänuuu meeeer

kramas

2008-01-07 @ 21:13:04
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lauritsolivia

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-06-01 @ 10:18:33
URL: http://lauritsolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback