lycka är...

att snacka skit i ett par timmar  i en skinnsoffa i ett fönster på något som en gång var en rökig bar med en människa som man kanske egentlgen känner fast man inte känner men som plötslit bara känns så fruktansvärt rätt...

så opretentiöst
så enkelt

jag blir så glad

jag blir så glad över att det fortfarande finns opretentiösa fantastiska mysiga gulliga folk därute som jag inte känner på riktigt ännu..det ger mig så mycket hopp...världen är inte ond...godheten har inte tagit slut ännu...den finns där... så nära...runt hörnet i fönstret...

plus och minus blir till noll...balansen är åter funnen... inga tvång inga måsten bara balans!

om nicole kidman bara ville sluta viska på tevin och om Carolina Gynning bara ville låta bli med att stoltsera med sitt midjemått i jins i dagens punkt.se så skulle min värld nästan vara rätt idag...

Ruby du har så fina vänner! Hoppas verkligen den där åsnan tar väl hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Umma

Gynnings program var underhållande - kvinnan är så otroligt frisläppt att jag får spader! (På ett bra sätt dock) Men som du säger så svärtades solen lite då jag läste hennes krönika i Punkt.se idag ang. jeansstorlek. Pekpinne till Miss Gynning på det!

Postat av: Linn

Visst är det skönt med opretentiösa människor! Älskar att omge mig av sådana. Önskar också att det fanns fler, och att kanske jag tillhörde den skaran mer än vad jag väl egentligen gör många ggr.. :P

2008-01-16 @ 09:34:20
URL: http://linnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback