kramp...

det knyter sig i magen på mig

skräcken för maten har tagit en så fysisk skepnad att det faktiskt bara inte går alls just nu. det sitter ett lock i min strupe och jag vet inte hur jag rent praktiskt ska lyckas med något så enkelt som att svälja...

espresso, kaffe, energidryck, soyamjölk...det tar liksom stopp innan jag ens försöker

kramp kramp kamp

jag är en sprängfylld ballong och det måste liksom få pysa ut mera luft innan jag kan stoppa in något nytt alls...men det funkar ju inte så...för min ballong är inte fylld av heliumgas...eller är den det. kan man leva på heliumgas? min gas är iallfall antienergi. den tar bara upp massa plats men kan inte användas till någonting.

var är rytmen var är balansen? jag vet att jag måste lura mig själv nu för att kunna fortsätta gå kunna fortsätta stå men kroppen vägrar. den krampar, vill inte protesterar.

det är som att ligga utslagen i monsterinfluensa i sängen samtidigt som världen kräver att just nu just precis nu måste du vara extremt delaktig, ut  och springa hinna med, men min värld snurrar i ultrarapid och jag hinner inte med.

som sagt kramp

mitt skrivbord är fullt av batterier, espresso, kaffe, energidryck, frukt, proviva powershots, välling, choklad, broccoli, quornfiléer you name it...men jag skulle behöva en slang genom näsan rakt ner i magen för att placera batterierna på insidan av kroppen...för vägen genom munnen, halsen, magen tarmarna kroppen är blockerad stängd

om ni fattade hur gärna jag skulle vilja kunna svälja just nu...om ni bara fattade...för jag VILL! FAN VAD JAG VILL. MEN SERIÖST JAG KAN INTE!

Kommentarer
Postat av: hannah

Det här går ju inte! Nu måste jag få träffa dig, se att du lever - att Ronnie finns någonstans där - och boosta dig med positiv energi, självkänsla och jävlarimig.
Jag kan ses imorgon, torsdag kväll eller fredag. När när när?
KRAM HÖR AV DIG NU ANNARS...

2008-01-29 @ 13:31:31
Postat av: Sin

Bästaste Ronnieflickan, nu måste du få hjälp, nu måste din själ OCH kropp bli omhändertagen av nån annan för nu kan du inte själv.
Vi vill inte förlora dig!!

2008-01-29 @ 13:56:54
Postat av: ronnie

hannah och sin: oroa er inte för mycket, jag finns och jag lever det är bara pissinihelvetes apasvårt att hålla maskineriet rullande just nu uhhh aj aj aj aj aj min stackars stackars mage...men kort update...jag är jävligt ångestig men inte dum i huvet så tjaaa...jag typ sondmatar mig själv så jag klarar mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback