jag knegar alltså finns jag...

med döskallen i ena handen och tre kilo kaffebröd i en tung ica-kasse i den andra tänker jag att så länge jag sakta men säkert på livets ödsliga väg vandra så finns jag iallfall...

ibland väljer jag döskallen
ibland väljer jag ica-kassen

döskallen bär jag med som en indikation på hur nära jag hela tiden är att tappa bort livet
ica-kassen symboliserar världen människorna, allt av kött och blod som behöver näring och enrgi för att fortsätta finnas

idag innehöll icakassen tre kilo kaffebröd...disgusting så döden vann

jag vägrar välja balans

menj ag antar att så har det väl alltid varit för mig...allt eller inget...värsting värstingbäst eller frånvarande...

slå världen med storm eller gå under jord...det enda verktyg jag har för att ventilera mina mellanlägen är egentligen bloggen...men då tycker jag oftast att det blir så tråkigt att jag hellre skriver ingenting alls.

men visst jag kan berätta om mina senaste dagar om ni vill. så att ni fattar galoppen liksom.

måndag och tisdag är kolsvarta, gråmulna diffusa moln på himlen...jag var en hagelstorm och ett regnooväder och trodde på allvar att jag skulle dö.

onsdag protesterade hela jag, hela mitt allt, min kropp min själ mitt psyke och alla mina över och under Jag och Det och kalla det vad fan ni vill. Freudkoaskuriosa...Fröken roadkill var iallfall så mycket i uppror att jag enbart kunde blunda och lyda blint och följa med tillbaka in i de levandes värld. så idag har det varit lättare. jag är tillbaka ovan jord men fasar inför helgen...inför morgondagen...som vanligt...

imorgon kommer jag vara så pass plus minus noll igen att jag borde må bra. men då kommer fredagen och lördagen indundrandes med sina krav och måsten (egentligen är det ju så hela veckan men det är lättare att säga nej då)

så den här veckan har jag fått säga nej till Ben Cristo, Sorry Ben, jag önskar verkligen att jag var en starkare människa med mer överskott för jag hade verkligen velat träffa dig och jag vet typ tusen andra som gärna skulle velat det också

samma gäller gabriel men du hänger kvar där i know it

anna pyttis darling garderobsgrubbel...jag önskar jag var mer stabil för det är så jävla dumt att missa dig när du e här så sällan...

hannah, vi får ta modemingel på lördag istället för ikväll...det skulle stjälpa mer än hjälpa att gå ut mitt i veckan

alla vernissager, fester och modeveckanhallojs kan jag ju kasta i min nya papperskorg (den e grym och jävligt retro)

jag får leka i helgen helt enkelt!!!

Vernissage här på Färgfabriken på Lördag för scary-lary omtalade John Duncan,
Vice-festen såklart
Modemässan på Hotel Anglais

och så har ju Superskinnheadbarbiedoll fest ute på IIIIII-ön imorn också ...ahhahahaha manicpanic!

ses vi i minglet? kommer ni hit?

"jag vet inte hur det egentligen går med allt men numera vinner  jag iallfall sex dagar av sju",
sa en tjej igår på AA-mötet (mycket surrealistisk upplevelse förresten men det är en annan story)

jag tycker det var fint sagt iallfall

hur ofta vinner jag? hur ofta vinner ni? vad är genomsnittet, medianen...ni vet jag måste ju va bättre än alla andra jämt så nu måste jag bräcka henne...räknas det om jag vinner 13 gånger av 14 då? det fixar jag väl? eller?

inte en chans i dagsläget men snart...

oh well

"i had a lot of dates, but i decided to stay at home and dye my eyebrows"

aw





Kommentarer
Postat av: Markusmona

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback