inte igeeeeeeen...

fan ännu en gång så vaknar man på ett golv klockan halv nio en söndag av en demon som vrålar en i örat så högt så att trumhinnan spricker...

DU ÅT EN HEEEEEEEL HAMBURGARE IGÅR DIN JÄVLA GALNING...EN HEL JÄVLA BURGARE...VAD TÄNKER DU GÖRA ÅT SAKEN DITT ÄCKLIGA LILLA VRÄKFETTO? UT OCH SPRING, HOPPLA PÅLLE NU SKA VI UT OCH GÅ TILL AFRIKA I HÖGA SKOR IGEN....HAHAHAHAHAHAHA

tja vad gör man inte mer än tackar vädergudarna för att solen skiner lite och att stormen har lagt sig iallfall...

jag undrar hur långt jag måste gå idag för att återställa balansen? jag är i värtahamnen...sist fick jag inte tyst på de förren jag stapplade ner i tunnelbanenergången i slutet på hornsgatan...lidingövägen är så fruktansvärt lång kall och blåsig...

jaja better get going...

Kommentarer
Postat av: Mats

Jobbigt det där, tar det aldrig slut?

Postat av: Ruby

Men för i helvete - kan du inte berätta för demonerna att en vanlig kvinnlig individ behöver c:a 1700 - 2000 kalorier på en dag beroende på hur mycket man rör på sig. Med tanke på hur mycket du är ute och går och hur lite du äter så är den där hamburgaren verkligen ingen fara. Fan säg till dem på skarpen nu och om det är jävligt sällan man äter en hamburgare så när du väl gör det se till att njuta av den. Det är ju helt värdelöst att knapra i sig en burgare för att sedan hata den. Snacka om loose loose situation!
Skapa mer win win
situationer.
Nej, var stolt över dig själv, tänk vilket lång resa du har gjort, (fortfarande gör) och ge dig själv cred för att du vågade äta en hel hamburgare. Det är modigt och det är rätt väg och nästa gång njut av den så kommer vare sig du eller burgaren känna sig så värdelös.
Damn girlfriend, cut the crap!
Me love you and miss you long time!

2008-01-20 @ 17:34:05
Postat av: Sofia

Skulle skriva nåt, men Ruby har redan sammanfattat allt jag ville säga.
Fan att demonerna aldrig låter dig slappna av och njuta!
KRAM på dig!

2008-01-20 @ 21:04:02
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: ronnie

det är dagar som idag som gör så ont att man inte vet om det är värt det mer

2008-01-20 @ 22:40:23
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: raaz

Då ska jag kanske inte ens nämna att du även drog i dig halva Johns och halva min veggiburgare? Alltså tekniskt sett åt du två...
Men du behöver glycogen om vi ska balansera runr varandra ;-)
Kram

2008-01-22 @ 01:08:57
Postat av: ronnie

två hamburgare japp dubbel ångest tack raaz!

2008-01-22 @ 18:02:09
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback