fuck off i am still standing

vaknade sent...11.30...det är dagenefterdekadensens klaraste tecken

torrborstade mina äckliga ben och hackade i de med en vass pincett

panikade inför analkande frukostmacka när jag såg brännsåren på händerna efter gårdagens möte med ugnen och sprang runt mälarviken istället

kom hem blåfrusen och skalade rökta räkor och byggde en landgång som jag lika gärna kunnat äta med hårnålar så kirurgiskt dissikerande som den förtärdes

somnade efter födointag och lite extra kaviar

vaknade i panik, fixade inte middagen och självmedicinerade med pilates

smakade på fiskgrytan trots allt, fick panik igen och spottade ut

dubbel espresso och en liten promenad på söder med fantastiska Linnsan

destination Big Ben Stan Up Comedy Night

åt två smörstekta kantareller och smakade på linnsans fläskfilé...den hamnade också i servetten..pallade inte

beställde efter en timmas velande e guinnes som jag åt skummet på sen gick det inte mer med den heller

i andra halvlek på Big Ben krockade jag med Dominik Henzel från
Filmen G....han bjöd på possitiva vibbar och sig själv massa nostalgi och en resa tillbaka i tiden

(för er som inte sett filmen G är det research update och skamvrån som gäller)

nånstans där hittade jag balansen igen, skrattade faktiskt sen hjärtligt fram till klockan elva

snabb kort promenad igen på Söder och hem med Tricken

jag fasar för morgondagen, men med klischéartad skräckblandad förtjusning

ekorrhjulet snurrar vidare...men jag har så fina vänner runt omkring mig så jag joggar vidare ett tag till

Kommentarer
Postat av: Majs

Kram...

Postat av: Mad's

Hm, och jag som klagade på korsettrelaterade skavsår och ihållande hicka :/ Men din förmiddag verkade ju aningens mer bekymmersam.

Men bra att du står än! Hojta till om det börjar svaja så fixar jag en käpp vettu!

2008-01-28 @ 15:11:57
Postat av: Eirikmathilda

Great site. Good info

2008-12-19 @ 15:06:55
URL: http://eirikmathilda.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback