Fan va ja va grym igår!!!

jag lyckades ta mig igenom hela min nyåssupé av femtonrätters entertainment igår...

sprang runt som en galning i skärholmen och shoppade till och med en NYÅRSKLÄNNING!!!! DET NI!!!

det är inte varje dag jag känner mig som en som passar i en sån liksom...men den var fin och froofy froofy och på halva priset från gina tricot så det kändes liksom rätt fjortonde gången jag stod med den i kön iallfall...( beslutsångest)

sen shoppade jag smycken för en miljon som skulle passa till den nya outfitten, bytte väskan mot en snyggare, köpte smycken för några miljoner till och åkte hem och la mig raklång på vrdagsrumsgolvet av utmattning...powerlåg där i en kvart sen nyårsbadade jag men hann inte tvätta roadkillhåret

bytte kläder i en timma bara tills det blev rätt med skor och byxor och allt (kompromiss med extra ombyte i väskjan dock som faktiskt funkade skitbra på efterfesten)

kom bara en timma försent till nyårssupén med Raaz, John, Anna och Linnsan och hör och häpna Stella var med på ett litet hörn...

hann med två av tre rätter innan jag var tvungen att springa iväg till Giraffen och träffa Gena och Lussan och Big Ass Ruby med Welton-familj plus Mor och Ulf faktiskt...

alla var ju där såklart, varenda gammal cirkusclown stod och smygsöp skumpa vid bakingången (man fick inte ta med glaset ut =P vanliga vägen så det var kö till bakingången,,,hahahaha )

tolvslag = kärlek och bubbel och cirkus

tjugo över tolv hade vi åkt taxi och stod och frös stjärtarna av oss i örnsbergs industriområde och hängde på låset till efterfesten ( som skulle börja klockan ett)

40 minuters kyla men fan va grymma vi va på att hålla humöret på topp ändå.. hejja big ass Welton-family!

sen börjar det bli blurrigt

stod och jobbade i Baren på Burnt Out Punksfesten...

dansade (bytte till tischan istället för partyblåsan)

lyckades vingla hem och sova till klockan sex iallafall

idag

hummer till frulle då...dricker jordgubbscider till, faktiskt lite sugen på skumpa...

hur gick det för er????

Kommentarer
Postat av: majs

Smycken för en miljon *avis*

Postat av: ronnie

ja tur att jag inte tappade dem... ;9

2008-01-01 @ 18:32:42
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: mono

johan welton?
i så fall, har du hängt i hans fabrik?

2008-01-01 @ 20:24:51
Postat av: ronnie

Mono: haha Nej jag har aldrig lyckats ta mig upp till gävle haha... ;D

2008-01-01 @ 21:01:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Abdulvanja

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2010-01-13 @ 09:27:16
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback