en sån där bakisdag igen...

jag står inte ut, klarar inte av det måste härifrån måste flytta jag måste verkligen flytta JAG MÅSTE VERKLIGEN FLYTTA NU!!! jag kan inte var här, blir galen sliter mitt hår måste härifrån. jag har gått sönder de här kvarteren, kan varneda promenadstigstråk utan och innan...hur står alla hundägare här ut tänker jag när jag går och rastar mig själv ibland...jag behöver ju iallfall oftast bara rastas en gång om dagen...men alla hundägare...de måste bli galna. på betongen på allt det gråa och på den långa vägen ner till vattnet...eller ser man inte sånt när man har hund...tar man bilen till djurgården och går på promenad med sin hund på söndagarna?

har någon av er hund?

kan ni förklara för mig iså fall hur man inte tröttnar på samma rundor dag ut och dag in?

en hund kan ju inte göra pilates liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback