Att vara rik är att äga ingenting...

Jag är helt fast i min Andy warhol bok...ska inte tjata om det nu men snart...


Hade iallfall en riktigt supertrevlig eftermiddag i Samis sällskap igår.

Först tog jag en långprommis genom stan mötte upp Sami och tog en liten prommis till, käkade lite god Sushi på Ropongi i gallerian...men bläääh vilket trist ställe...usch nästan så jag ville vända i dörren men ibland får man bita ihop och hålla god min ändå...man kan inte alltid lyssna på demonerna...de blir ju aldrig nöjda iallfall.

Sen hämtade vi ut biljetterna til torsdagens föreställning av Rivierans GuldgossarCirkus och de lyckliga medkavaljererna är Carrolicious Carrovicious, Sami och Linnsan! tjooho jag e bäst som lyckats fixa hela fyra!!!! här ska det firas!

Well efter lite mer prommis mellanlandade vi på Glennfiddich Warehouse i Gamla Stan där jag krockade med min gamla favoritbartender från typ ehhh tonåren och vi snackade nostalgi, Holger Bar och Happy Mondays...

Sen promenerade vi lite mer för att kolla in Papa Ray och Morfar Ginko! Och antingen så var bartendern prakitkant eller så finns det två Morfar Ginko i den här stan men deras drinkar var det värsta jag sett och varit med om...bläh usch tvi, sippade inte en på min den såg så förskräcklig ut luktade skit och smakade bajs...så jag vägrade dricka upp den...

Så vi gick up til ett säkert kort Il tempo på Högbergsgatan där jag efter mycket om och men äntligen äntligen äntligen fick min fantastiska efterlängtade Frozen Motherfucker Belini Tini...den var inte perfekt för det var en annan bartender som gjorde den där här gången och han missade att skumpan ska va på toppen inte mixad i själva drinken herregud...men han fixade med extra påfyllning på toppen så den smakade precis som den skulle sen iallfall...kanske lite blaskig jämfört med orginalet men efter Morfars jävla nyponsoppa till drinkar så var det som att entra himleriket och säga tjenie tjenis till Per i Pärleporten...men det ser man på mig, här behövs egentligen inga beskrivande ord...

image559

Kvällens Sällskap Sami

image560

Lyckad kväll lyckat avslut...jag somnade happy som en snorvalp på julafton med mitt nya Rockymagasin i famnen...även om jag fick va hård mot mig själv och bara läsa halva igår så att det inte skulle ta slut så fort...

så det är precix vad jag ska göra nu...bottenskrapa min vällingkopp på sista slatten gra en latte och gosa ner mig undet thermofleecen med 48 sidor kvar av min Demonkiller by Martin Kellerman !

Kommentarer
Postat av: Sami

Wiiiii! :D

2008-01-15 @ 10:21:20
Postat av: Majs

Säker på om det var en drink du beställde då?
Fniss :))

Postat av: Anonym

majs det vettifan tror det var bajsvatten från toan faktiskt...

MAJS NÄR SKA VI LEEEKAAAAA

2008-01-15 @ 12:17:58
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Typ som WC toalettrengöring, kan man ju alltid hoppas. Eller fisksperma - eller vad den nu heter? Löjrom kanske. Fniss.

2008-01-15 @ 13:13:43
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnie

löjrom...e inte det gott =D

2008-01-15 @ 14:22:10
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: majs

Jomen inte att
dricka :)

2008-01-15 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback