What kind of a garden do you come from?

Daisy: What kind of a garden do you come from?
Alice: Oh, I don't come from any garden.
Daisy: Do you suppose she's a wildflower?

alice in wonderland

I afton var hela världen bambi on ice...jag har blodiga knän och trasig lacktights...men jag klarade hela kvällen. Hela kvällens schema är fullföljt och nu e jjag trött, nu vill jag sova. Hela världen var bambi på hal is och jag vurpade sju gånger på väg hem, sju gånger vurpade jag men det gjorde ingenting för jag klarade av hela kvällen och jag höll mitt schema...nu e jag trött nu vill jag sova...

dagens halvmila promenix i blåsväder
vettig föda och powernap
modesmässan på hotel anglais
vernissage på galleri galleri jonas klerup
vernissage för john duncan på färgfabriken
vicefesten på cluster
efterdrink på bimbadgen

det kostade 250 gram koffein och 25 cigaretter men jag gjorde det

herregud vad jag är trött

imorgon kommer jag vara minst i hela världen och vilja ligga under sängen med näsan nerborrad i hjärtekudden och önska att jag kunde klappa mig själv på huvudet och lova mig själv att snart är allt bra igen

aj som fan på mina blodiga knän

aj som fan säger jag bara

herrerackarns gud vad jag är dödstrött

Kommentarer
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Vill också vara trött :O *HARINTEZOVITINATTHELLER*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback