vilken vecka va???

nu känner man ju att man lever sweet jesus...

jag ar inte hunnit med NÅGONTING känns det som...joooo JOBBA! däremellan har jag fan minnesluckor...har jag umgåtts med någon, träffat någon, prata, gjort något kul???

ingen aning...

på måndag brakar det loss ännu mer då jävla ska vi få mediadrevet och karusellen att snurra ordentligt. så alla som jag har något otalt med nu får akta sig. det här kommer bli stort!!!

vet inte om jag vill ut ikvll egentligen...hallå palla liksom...

jag behvörer lugn ro och prestationslös umgänge...

men det blir svårt att slå förra veckans guldhäng med sinnica på nytorget...är det någon som har några konstruktiva förslag på grym afterwork får ni gärna locka med mig men egentligen är jag mest sugen på att rena själen och kroppen och gå på en promenad till afrika i solen typ...fast när jag slutat jobba kommer det vara skymning blåsigt och kallt...så är det ju alltid...

ja ja jag får springa en runda på lunchen runt stackars trekanten som är så sumpig och trött nu att jag blir ledsen när jag tittar på den...

imorgon ska jag FLYTTA!

ikväll är egentligen planen ESQUE! men buhuuu jag e sååååå trötttt!

vad ska ni hitta på jävla partymonster!???

Kommentarer
Postat av: Sin

Det ska lagas mat hos en av min karls polare = parlagning med vinintag. haha. 3 par och ett par boxar kan jag tänka mig. Får se om vi känner för det, annars blir det nog lugnt. Festen utspelar sig nästa helg! :-)

2008-02-22 @ 08:26:11
Postat av: Sin

Och du, den där fredagen förra veckan kommer bli GRYMT svår att slå i afterwork väg! Shit GunBritt vad fint vi hade det!

2008-02-22 @ 08:27:08
Postat av: ronnie

daaaaah draaaawwllllinnnnng

kräftstjärtstapas nu!!!!

Postat av: Sin

I KNOW!!
That bread was to kill for!!!!!!!!!!!!

2008-02-22 @ 11:59:05
Postat av: Majs

Mjau :)

2008-02-22 @ 14:45:19
URL: http://gaykvitter.se/
Postat av: ronnie

meh gick förbi där igår och det var fuuuuuullllllt

2008-02-23 @ 19:47:51
Postat av: Noasimone

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-09-10 @ 14:38:13
URL: http://noasimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback