Vernissagen...

Michael Beutler ställer ut i Bonniers Konsthall.

Var på vernissagen igår men gillar inte så hajpade superpublika tillställningar, då står jag hellre och trängs med tio andra väl utvalda personer i ett galleri på åtaa kvadratmeter i Gamla Stan...kommer bli kul sen i Östersund 900 kvadratmeter...ahhhh

Ja ja, kul utställning iallfall även om jag nästan missade den bästa delen med tre videodokumentationer av hur man byggt hela galejet...leta upp de i spetsen på den märkliga byggnaden bakom caféet och discoloungen....

image568

Utsätllningen öppnar för allmänheten idag så alla som inte ska käka fin allahjärtansdag middag med nån sate ikväll tycker jag ska sätta på sig konstscarfsen runt halsen och låtsas som om de har viktigare saker för sig än at sura över att de inte får delta i detta komersiella jippo.

Själv ska jag träffa upp Sinnica på en promenad efter jobbet, sen skynda iväg på Danshögskolans förhandsvisning av sina slutprojekt på Nycirkuslinjen där bland andra Marie-Louise Masreliez visar upp sitt examensarbete.

Det kommer göra ont i själen så klart men på ett fint sätt förhoppningsvis...

Okej måste springa iväg på morgonmöte nu...

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: elinor

SISTA CHANSEN att vara med och tävla om 3 par örhängen i min blogg, var gärna med :)
http://littleellie.blogg.se/1202756096_ntligen_tvlingsdax.html

Glad alla ♥ dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback