Sportlov!!!!

Jävla Svenskan tog mitt sista sportlovshopp ifrån mig, eller kanske inte svenskan då men nu skjuter jag budbäraren som vanligt...

ENDAST EN JÄVLA SKIDBACKE HAR ÖPPET !!!!

jag vill aktivera mig , jag vill jättegärna åka skidor, kan inte jag få åka skidor? Carolicious den lilla apan ska till St Moritz i helgen, neh jag e inte ett dugg avis såklart....

Hallå era trötta lamadjur varför är det bara jag som är i hysteriskt uppror över detta faktum att det är sportlovsvecka, alla barnen får skogaholmslimpmackor med mycket smör och ost på och varm choklad till och vi sitter inne på våra trötta stjärtar och hinkar bryggkaffe och jobbar med whatever vi tror är vettigt och ruttnar bort som om det inte fanns någon morgondag att leva för ändå.

DET GÖR DET!

LEVA LEVA LEVA, KOM IGEN VI MÅSTE LEVA!

Såg ni filmen igår förresten? Jag gav bort mina platser eftersom två tre timmar i en biosalong hade förvandlat mig till ett nervigt monster...seriöst, det här med koncentrationen...allt som inte är interaktivt går bort. Människor också. Och tro mig de finns. De där egocentrerade typerna som baaaaara kan prata om sig själva. För mig fungerar de som gamla skrivmaskiner. Helt funktionsodugliga. man vill bara control alt deleta allt skit som kommer ut men det går inte för tipexen är slut och de bara fortsätter spruta ut massa obegripligt babbel.

Nej tacka vet ja högteknologi. Tacka vet jag publicera och återta publicering. Idag kan man ångra sig så mycket man vill!

just ja jobba var det ahhhhh måste springa nu...

önska mig en rethostfridag snälla...

Kommentarer
Postat av: Sin

Dina texter gav mig glädje idag! Tack för en go start på morgonen, ha bästaste dagen du med!
Kram

2008-02-26 @ 08:55:15
Postat av: ronnie

Ronnie e bäst ingen protest!

Postat av: Lina

Jag bor granne med skidbacken (som har snö och är öppen) och kan åka skidor hela vägen hem på min gård om jag vill!
Sa jag att du såklart får komma hit och leka sportlov om du vill. Plats (med riktig säng) och trevligt sällskap finns... =)

2008-02-26 @ 21:10:27
Postat av: ronnie

du e så jävla härlig lina! jag gillar dig

synd att det är sjukt långt till norrland!

men vi ses väl i östersund i början på april för du kommer väl på Öppningen av Färgfabriken Norr hoppas jag...det kommer bli en hejdundrande jeklars fest!

2008-02-26 @ 21:21:15
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Såklart jag kommer till Östersund då!!
Men det är inte sååå långt till Norrland, lika långt som till sthlm bara =) Och dit ska jag nästa vecka på låånghelg ända från onsdagkväll! Wohooo!!

2008-02-26 @ 21:33:54
Postat av: ronnie

åh men lina, du måste berätta! vad ska du göra här och var ska du bo och vad är schemat...vi kanske kan mötas upp nånstans om jag bara får lite tid till att planera in allt i förväg!!!!

2008-02-26 @ 21:36:36
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Jag bor i Solna hos en vän, har inget inbokat annat än lördagkväll än så länge... Ses jättegärna!!

2008-02-26 @ 21:45:15
Postat av: Lauritzzara

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 09:30:00
URL: http://lauritzzara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback