Snabbfika /Snabbsammanbrott

Jag hann med båda på en timma!

Effektivt va?

först träffade jag en riktig feel-goodfriend för en snabbfika i Gröndal, det var mycket trevligt
sen träffade jag ett styck moder för snabbt överlämnande av hostmedicin, det var mycket otrevligt

alla som passerade Liljeholmens Gröna Konsum idag vid halv två snåret, ja det var jag som stod och grät som en femåring så tårarna sprutade med två konsumkassar i handen fulla av typ ...soyamjölk...

jag funderar starkt på att säga upp kontakten med min mor på riktigt, eller skicka henne i behandling, för det är fan inte jag som är mongo i den här microfamiljen det är hon. Hon beter sig som en barnrumpa och jag härmar henne och då blir hon sur för att jag är omogen och inte kan hantera mitt liv på ett vuxet sätt...look shos bloody fucking talking liksom...

jag är så arg så arg så jag vill hugga ved så träflisorna sprutar som gnistrande eld FÖR HON FATTAR INGENTING

jag vet jag vet jag låter som en pubertal tonåring och det är jag kanske på vissa plan sure, men det ger fan inte min mamma rätt att bete sig som ett dagisbarn för det. Hon är som en treåring i trotsåldern, fullkomligt pissomöjlig att kommunicera med och många gånger förstår jag min far som bara i rent provokativt syfte retade gallfeber på henne bara för att få en reaktion...men det får man inte...hon är kallare än isdrottningen

nånstans så fattar jag varför jag blev så sjuk, för det enda som fått henne att mjukna i mitt hittills ganska långa liv är fan när jag var så vidrigt nersvulten att jag liknade en grottmännsika som övervintrat ensam under gran och inte ätit annat än gul snö på hela vintern. då lyssnade hon tamejfan.

not anymore

och jag pallar inte köra samma kommunikationsstrategi en gång till, vem fan vill se ut som ne benget i sommar liksom så då får hon fan hållas bäst hon vill på egen hand bara jag slipper tanten.

DUMMA DUMMA DUMMA DIG MAMMA! FATTAR DU INTE ATT JAG BARA VILL BLI ÄLSKAD MEN DU SEEEEEEER MIG JU INTE

*mera femåringsgråt nu*

jaja, jag gjorde inte fel iallfall som jag skulle gjort förut, istället för att gå hem och sätta mig och sura och dricka jalape¨novattenspad till middag åkte jag hem och lagade kycklingwok...

för aldrig mera jävla hispan, aldrig mer, jag får va hur besviken jag vill på kära moder, men jag tänker inte bete mig som en trotsig treåring och förlita mig på att gubbjävlarna med fula piller och gröna rockar hjälper mig för det gör de garanterat inte,

sorry för ordspyan, men det var tvunget att komma ut någonstans...

Kommentarer
Postat av: Ruby

Mamma måste läsa detta inlägg - jag kan tipsa anonymt!

2008-02-27 @ 16:10:14
Postat av: ronnie

Mamma ska INTE läsa detta inlägg! Hon har inget här att göra!

Jag tar upp precis allt jag skrivit här med henne privat ändå! Det vore ju oerhört korkat annars. MEN Jag skulle inte kunna fortsätta skriva här relaterat till alla andra grejer jag måste få rensa hjärnan med om jag hela tiden var tvungen att tänka på mamma hit och mamma dit...

Postat av: Nikki

Tänk om min mamma kunde se mig ibland oxå....

2008-05-24 @ 18:40:37
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback