poisoned...

aj aj aj....

nu e inte ronnitsckas lilla mage särskilt glad...

min lunch idag bestod av kombinerad äggochkaviarpestoavocadokalkonmacka på semigrovt bröd och ett glas nyponsoppa till...

visst en kombo som skulle få de flesta att säkert rynka lite på näsan men ska man orka jobba ordentligt får man fan käka ordentligt och med en landgång funkar min hjärna hela eftermiddagen iallafall

fast idag dog min mage

jag fattade ingenting...visst jag kan få extrema kramper av för mycket bröd men det här var verkligen inte för mycket bröd, det var liksom precis lagom

ballongmage, spykänslor och stressutslag i ansiktet...va fan...av en macka med pålägg som jag käkar typ varje dag??? jag hajjade noll...

sen blev jag extremt chokladsugen...jag? jag hatar choklad...sen fick jag kallsvettningar och svimmningskänslor...fick springa och spotta upp massa äckel i fimphinken utomhus hela tiden...kul när man sitter 58 trappsteg upp från fimphinken...det blev ett jävla springande

drack lite vatten, blev lite bättre, sen chokladsugen igen...nu va jag extremt superförvirrad, ballongmagen hade förvandlats till biafframage och jag var proppmätt men skitsugen på det där jobbiga sättet...när man mår illa av övermättnad men har en olustkänsla i magen som ändå påminner om sug eller hunger så man tror att man kan bota den med att stoppa in mer mat...söker efter någon form av avrundning, smakupplevelse, tillfredsställelese men oavsett vad man äter så är det fel, inte tillräckligt, fortfarande konstig känsla i magen.

vid det här laget var jag redo att kasta in handduken gå hem och lägga mig...är jag sjuk? vad händer? maginfluensa...

lite mer nyponsoppa kanske hjälper tänkte jag...det är ju ehhh nyttigt...

och där hittade jag boven

JÄVLA SKITÄCKELPÄCKELSÖTNINGSMEDEL ASPARTAMPROPPAD VIDRIG NYPONSKITSOPPA!!!! EKSTRÖMS DESSUTOM!!! VA FAN KAN MAN INTE LITA PÅ ENS NYPONSOPPA LÄNGRE!!!!

jag känner mig våldtagen i magsäcken...tjurig e jag som fan nu... jag har förgiftat mig själv helt ovetandes...märk väl att det inte var jag som köpt nyponsoppan...jag är maniskt nitisk när det gäller innehållsförteckningar, jag blev erbjuden ett glas till min lunch och tänkte vafan det var ju hundra år sen man drack nyponsoppa varför inte liksom...

nu ångrar jag min dumhet...

usch

undrar när skiten går ur kroppen...läskigt det här...jag är fylld med en substans som inte går att förbränna som är tusentals gånger så högkoncentrerad som vanligt socker och som ingen kan svara säkert på hur den påverkar vare sig kroppen eller hjärnan

jag är förgiftad och jag mår skit

fastekur, detox, tarmsköljning?

vad ska jag göra...

Kommentarer
Postat av: Lina

Äppelcidervinäger!!! Detoxar ut tamejfan allt!

2008-02-07 @ 22:10:01
Postat av: Sin

Are we still on for today at 17?? :-)

2008-02-08 @ 14:40:04
Postat av: emma

är det skitsvårt att få bijetter till warhol i helgen?? är så sugen...min pappa ska dit med ett helt gubbgäng så undrar lite hur svårt de kan va hmm hmm och du verkar ju ha bra koll på sånt....:D

Postat av: Mad's

En semla? :P

2008-02-08 @ 16:21:43
Postat av: ronnie

mads: semla skulle nog varit sämst för magen...buhu...ledsen för att jag missat ditt partaj nu...

2008-02-09 @ 06:54:36
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback