Om sparks på facebook...

När jag har sjukt tråkigt så brukar jag göra en review of my friends på fejjan...

just nu behöver jag tänka på nåt annat och då är det kul att ha nåt att störa sig på. Som det här med profilbilder tillexempel.

Vad är en bra och vad är en dålig profilbild? Jag tycker de flesta brudar lyckas rätt bra men i sånna här fall som när man randome checking out people på sparks så underar man hur männen från Mars tänker:

Här är mina snabbaste nejklick!

killar grabbar män:

- i sombrero och heartshaped sunglasses
-med svettig överläpp
- i bar överkropp och bodybuildarposé
- med ölburkar, hembräntdunkar eller vapen (värst i kombination)
- med labradorhundvalpar eller kattungar
- felvända bilder (iq yxskaft)
- med sänkammarblick och håriga bringor
- truckerkepsar, hockyklubbor eller fotbollar med på samma bild
- som fotat sig själva men inte lyckats få med mer än en tredjedel av fejjan (hallå det heter ansiktsbook)
- med segelbåtar och skärgårdsmiljö eller limousinbilar i bakgrunden
- med cirkusrekvisita i form av käglor enhjulingar och jongeleringsbollar (vem vill dejta en clown?)
- med bästa polaren intryckt i sin svettiga kind på samma bild (hallå vem e vem eller måste man ta båda?)
- munkjackor, huvtröjor och dunkappor

däremot har jag klickat ja på ett par stycken män med:

-cowboyhatt och uppkavlade skjortärmar
-mjölkartonger, kaffe, cigg, svamp eller vällagad mat på samma bild ( wasabilicious!!!)
-bilder på åsnor istället för sig själva (dubbelmoral jag vet men jag gillar åsnor)
- cought in action bilder med självdistans
- hysteriska karismatiska asgarv eller stora leenden

vad säger ni? har ni några classy does and donts?


så nu har jag slagit ihjäl treåringen i mig med lite värdelöst blajj-surfande...strax ska jag bege mig och göra lite nytta och bära grejjor!

tjng tjong så länge hörrni



Kommentarer
Postat av: E

detta är en bra blogg.hejdå!

Postat av: ronnie

en bra blogg skriven av en bra tjej i know!

men tack!

2008-02-26 @ 20:37:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Anonym

barbie?

2008-02-26 @ 20:42:04
URL: http://www.mysharona.blogg.se
Postat av: ronnie

ja är det inte samma proportioner som barbie om hon skulle va på riktigt liksom...=)

39 i midjan jises

2008-02-26 @ 20:54:14
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Anonym

jo.
det är jag som är barbie igentligen.
du upptäckte moi

2008-02-26 @ 20:58:23
URL: http://www.mysharona.blogg.se
Postat av: Umma

Skitunge, är du friskare idag? HOPPAS!
Och du, ge lite tårar till mig om du vill.. Har inte gråtit på över ett halvår. Gimme!

2008-02-26 @ 23:32:45
URL: http://umma.blogg.se
Postat av: ronnie

nej du umman...grinolla är aldrig skoj...inte på det där pmsiga vidriga självömkande sättet...men ibland måste man man bara måste!

kram

jag har läget under kontroll. eller snarare ibumetin har!

2008-02-27 @ 23:48:38
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback