Ok en snabb update...

jag är en dubbelarbetande kvinna just nu, nej trippel...kvadruppel!

jag finns tillgänglig bakom bardisken på KGB eller längs strandpromenaden hela Mälarområdet lunchtid...

skulle kunna tänka mig att svara i telefon om ni satt på en bra kontaktperson som typ Knugen, Prussiluskan eller Bert Stjärt Karlsson...

Linda Rosing är också bra...men kanske inte prio ett....

visa mig era kontakter och jag ger er en minut av min tid...

seriöst jag är så stressad att jag glömt att jag röker...

röker jag? hur ofta brukar jag röka? jag har glömt för jag hinner inte köpa cigaretter....



Kommentarer
Postat av: Sin

Jäklar i min lilla låda, du får inte gå sönder på kuppen bara! Mirakel Ronnie ska vara med.
By the way: Nästa helg, lördag, min helvilda (iaf var hon det för ett par år sedan) kusin med pojkvän kommer till staden. Hör av dig, jag vill ha Sthlms coolaste barhopper med mig! :-)

2008-02-21 @ 15:41:47
Postat av: ronnie

då får ni gå till KGB för jag jobbar nog...

Postat av: Sin

Synd. :-(

2008-02-22 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback