med fönstret på vid gavel...

har jag sovit i min största varmaste tjockiströja inatt och lyssnat på regnsmatter, vinande blåst och kastvindar mot fönsterrutan

gick upp extra tidigt bara för att få krypa ner i sängen en extra stund igen innan jag skyndar iväg till jobbet om en timma

jag sörjer fortfarande kamikazedöden av mina båda takeaway-lattemuggar...de självdog slash begick självmord båda två inom loppet av samma vecka här för nyligen...sen dess har jag varit lattelös om morgnarna...inte bra rubbar rutiner... så nu måste jag hitta en ny perfekt lattemugg. förslag tips någon...jag betalar bra om det är vad jag söker efter...precis som med allt annat. är det perfekt är det värt sitt pris. alltid. jag offrar allt på kvalitét med själ, myglar och smiter undan om någon försöker pracka på mig skit...jag hatar skit....skit och kvantitét har aldrig varit min grej...kanske därför jag slänger halva mitt boha hela tiden. tycker det förgiftar och förpestar min själsliga ro att omge mig med saker jag tröttnat på. samma med vänner. rensa ut det gamla och in med det nya. som folk vårstädar sina hem från vintern. vårstädar jag min bekantskapskrets och garderob varje vaken minut.

szish svosh

onsdag idag...äntligen mitten på veckan

vad ska ni göra idag? vad ska jag?

Kommentarer
Postat av: Umma

Aha, då förstår jag. Liljeholmens 2hand är ett kärt besöksställe då jag orkar ta mig över Liljeholmsbron. :-) Visst är Söder härligt (Även om vissa kompisar mobbar mig och säger KnivSöder - Fuck them!).

Muggar är en hel vetenskap. Har under de 3 år jag bott själv fortfarande inte hittat DOM perfekta muggarna. Ingen verkar vilja tillverka efter de krav jag ställer. Ugh. Lycka till anyway.

Postat av: ronnie

bästa second hand fyndlådan för begagnade böcker har du i fästet av skanstullsbron eller vad den nu heter den som går över mot gullmars...brevid muffinsfabriken!!!

alla pocket fem spänn rena guldgruvan och där hittade jag ju marmormorteln för en ynklig tjuga dessutom =D

2008-02-06 @ 10:30:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mats

Under min tid som blomstergrossist (!) fick jag ett bra "ordspråk" av en norrlänning.
Endast det bästa är dyrt nog.

Det gäller det mesta, antagligen även lattemuggar!

Du får stjäla hur mycket du vill från min blogg, men det har jag kanske redan sagt!!! Så är det att vara gammal och glömsk :(
Så är det ju med innovativ forskning (och det är väl det vi gör?) att man måste spinna vidare på andras idéer och om dom är bra, eller det finns något guldkorn man kan använda, göra dom till sin egendom...

2008-02-06 @ 10:32:17
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... så jag gör väl lite av varje då. Ha en bra dag!

Jag gillar verkligen din blogg, men man blir ju så jävla deppad när man läser den också! Därför kan man bara göra det när man orkar. Jag hatar nämligen att göra saker halvdant. Då är det bättre att skita i det...

2008-02-06 @ 11:08:36
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: ronnie

vem fan blir inte deppig i det här jävla vädret...helt ärligt talat alltså... ;)

2008-02-06 @ 14:58:23
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Mats

Sant! Men vi hade faktiskt 1 timmes sol i morse. Det var då jag passade på att blogga...

2008-02-06 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback