Man kan få mardrömmar för mindre...

Synd att det inte är fler barn som läser min blogg...

Putte Patrik Elgh
och Sideshow Kal  begår helgerån och är ute och simmar på lite för djup vatten...får man verkligen göra så här?

image582

Fråga mig inte när var och hur...jag har inte hunnit ta reda på det ännu...men sweet jesus vad jag ska gräva nu!

Jag lovar att det är massa hor, prostitution och varma skinkhalvor som lyckats ge dem access till Björnestudion, jag lovar. Eller så är det bara den där jävla Kal, efter att ha läst den där jävla boken Spelet har han lärt sig att charma till sig precis allt! Jag lovar och svär dyrt och heligt. Clownen till höger har förfört hela mina kvinnliga bekantskapskrets (säkert en del av den manliga också) och jag kan inte sluta älska honom för det.

Vad tycker ni? Har han gått för långt nu?

Kommentarer
Postat av: Sin

HAHAHA, jag är ännu oplockad av Kal the Clown! :-P
Så ännu finns det några i din bekantskapskrets som inte blivit förförda. :-)

Jag är förstås också avundsjuk på dessa herrar som besökt barndomsBjörne!

2008-02-28 @ 13:18:02
Postat av: Side show Kal

You really should see the other picture!!

2008-02-28 @ 16:52:17
Postat av: Majs

Mera porr :)

Postat av: ronnie

Kal hit med bilden god damnit! jag ger dig en oplockad

höna som tack!!!!

2008-02-28 @ 18:56:54
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: pat

Haha, Björne var så grym när vi träffade honom. Körde levande staty i flera timmar..

2008-03-01 @ 14:40:02
URL: http://www.patrikelgh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback