lite dåligt samvete...

har jag för att jag myglar fular och halar mig...

men är man född till att lägga näsan i blöt så är man!

inatt har jag lekt på spaning med Wallander eller vänta nej jag vill hellre va Gunald Larsson såklart även om det är lite hmmm hur ska man uttrycka det, sexuellt distraherande att tänka Gunwald när man är i full gång med att sätta dit tonåriga små Rumäner som bombar ens dator med trojaner och försöker blåsa en på pengar via nätet samtidigt.

jag tror jag har fått han iallfall

den jäveln e min nu. George du kommer ångra att du föddes när jag e klar med dig ditt lilla illaluktande transylvanska draculakräk! nu kommer polskan med köksmoppen och svavelsyra i skurhinken i högsta hugg...you better watch out when i take on my rubbergloves...

moaoaoahahahaha!

vilt vrålande avgrundskratt

Kommentarer
Postat av: mono

I told you before... du är ju som lisbeth salander! =)

2008-02-13 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback