jag glömde ännu mer...

pucko mig...

jag kollar ju aldrig någonsin på teve och efter att ha tillbringat två timmar i tevesoffan så trodde jag liksom att jag dragit mitt strå till stacken för den här gången på et tag...

HALLÅ, KUNDE NÅGON TYP PÅMINT MIG OM ATT DET VAR SÅNDÄR MELODIFESTIVALHALLOJSA IDAG!!!

nu måste jag hitta Björn Gustavssons Pauseunderhållningsmaterial på youtube med kackig kvalitét istället...så att jag kan retas med Linnsan när hon kommer hem och säga att jag hängt med Björn hela natten när hon skakat rumpan i Sumpan och hånglat med kllar med flottig överläpp och ölandedräkt...jag ska retas och säga att Björn är min och att jag ska röva bort honom och gömma honom i garderoben och ta fram bara när hon inte är hemma...

(Linnsan är kär i Björn men vem fan är inte det...killen är ju ett geni...21 år fyllda och ett geni...21 år... ny-myndig i USA... 19 +2 år e han...skamligt...på gränsen till skamligt)

(tele)

baaaaaah dumma dumma Raaz Mataaz som ringer från ute i svängen och dricker öl och skakar rumpa, jag skiter i Björn jag vill ut och dansa nu!!!!

FAN

jaja, jag får väl ta en davidoff på balkongen och återgå till min bok och njuta av mitt nybadade fräscha tillstånd istället...jag ska sno en myströja ur Linnsans garderob och låna hennes monstertofflor och läsa Nemi i soffan och låtsas att jag är 17 bast igen och inte fååååår gå på krogen...

Kommentarer
Postat av: ronnie

by the way...vem fan e den där jävla Carina Berg? kan inte Luuk hålla sin fruga lite i skinnet så hon inte går och bjuder ut sig till lammkött sådär...det måste ju bli kvar nåt till de hungriga hyenorna här på Årstafältet för bövelen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback