uppgång och fall...

hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det, mitt hopp är labilt.

tonårslabilt.

jag hoppas som en dåre och gör allt vad som står mig i min makt för att det jag hoppas på ska bli verklighet...sen bakslag. otur, oflyt, taskig tajming eller bara rent jävla skithelvets dåliga gudar i himlen som inte gillar mig just nu.

känner nästan för att kapitulera... kasta in handduken och lägga mig och dra täcket över huvudet och bara pipa att nu räcker det orkar inte mer inte en gång till...

har iallfall kört över flyttlasset hem till mams nu. känns skönt och jobbigt på samma gång. skönt för att det är tryggt här och hemma även om det inte är mitt eget. jobbigt för att jag ännu en gång ska anpassa mig efter någon annans rutiner när jag helst av allt bara vill ha mina egna.

ja ja. kukollonidiotengubbjävlen snodde min drömlya framför näsan på mig. helvetes skitgubbe på säkert femtio basse, vad in i helvete ska han med en 27 kvadrats etta till? kan inte han skaffa sig något orddentligt, har han inget jobb? kan int ejag som klättrar upp ur träsk och missär få ta mina myrsteg och bo i ett litet ruckel ett tag bara för att jag skulle älska det för att det var mitt...vad ska gubbjävlen med det till?

hat!

hat är väldigt ikke konstruktivt som känsla och beteende men just nu vill jag fan bara hata ihjäl det giriga fanskapet.

bläh

jaja

sälj din kropp sälj din själ sälj ditt liv

Kommentarer
Postat av: Pee

ameh,tänk att nästa bli ÄNNU bätre! Fanns säkert ngn liten mening med det där, får man väl tänka, va?

2008-12-01 @ 16:41:00
Postat av: emma

han ska antagligen ha den till lilla lisa (barnbarnet?) som fyller två år i januari, måste ju säkra hennes framtid så att hon har någonstans att bo om sådär 16-18 år! Tills dess är det bara ett par tusen minus i månaden juu... inte en potentiell bostad för någon levande själ ;)



Jag ska grubbla mer på mig och mina hemlisar (vad har man för val ändå liksom) och se om jag kan styra till det själv eller om jag får skrika och skriva lite mer. Puss på dig och tack för dina kommentarer, fina.

Postat av: ronnie

Pee: åh om jag varit på bättre humör idag skulle jag också tänkt så... men tack för att du gör det åt mig



Emma: tack själv för att du finns där ute, du är uppskattad kom ihåg det tösen!

2008-12-01 @ 22:26:43
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback