PANIK

juleschema på BALANCE!

my life is over...

ingen söndagsyoga på tre veckor, ingen måndaglunchsyoga på tre veckor och ingen stripaerobic på tre veckor och massa bortfall av core, pilates och annat smått och gott som jag annars hade tänkt hälla i  julgranen.

jag måste strukturera om mitt liv ännu en gång!

jävla skit!

JAJA

dagen idag har till en början tett sig helt okej ändå.

fick studsa upp och ner på en skittrist trampmaskin istället för att njuta 75 minuters poweryoga och andas med mig själv...gav upp efter en kvart. JAG HATAR MASKINER!

sprang ner på stan och insöp frisk fräsch förmiddagsluft nere vid strömparteren istället, tog en sväng på gamla stans julmarknad och mös av att låta dånande storkyrkoklockan slå elva och känna vibrationerna i bröstet.

smakade på saffranshonung och fläskkorv...konstig kombo kanske men det var gott.

hemma nu en kort sväng, ska springa ner till mälaren med MOR och sen laga skitförsenad frukost och galoppera iväg till redaktionen där jag kommer sitta inlåst resterande timmar detta dygn.

hej svejs i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback