sanndrömmer...

två av tre drömmar slog in...

jag lyckades verkligen slänga en annons i tidningen och den kom inte ut ordentligt i förrgår...

dagen därpå börjar cykeln faktiskt tappa delar på riktigt och idag skramlade den värre än någonsin...den e säkert bara ledsen som jag för att det är höst på gång...eller vadå på gång HÄR. men still TVÅ SANNDRÖMMAR!!!

men den om Coca carola Jonas stortå och barn vetifan...slår det in kommer inte jag va där och bevittna det iallfall tack gode...

brrrr den va läskig...



Kommentarer
Postat av: Matt

Jonas snarkar så att det låter som om han håller på att såga ner en hel regnskog. Förhoppningsvis sågar han inte av sig stortån.

Postat av: ronnie

ha ha ha!!!!!



nu dog jag lite =D just jag så var det också ja! får flytta till en timmertuga så att väggarna pallar trycket!

2008-08-30 @ 11:22:27
URL: http://www.wasabilicious.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback