Om systraskap...

Det här är min buksyrra!

Om det är något jag värdesätter och proppsar på är dyrare och heligare än vin och vatten så är det brödra och systraskap.

Brorsan känner ni ju sen tidigare men inte syrran. Här är hon! Den enda och bästa i egen hög person!

Bästa Bästa Bettan!

All makt åt oss! Era befriare!



Sen har vi ett sladdbarn också°

Gittan

Den här tjejen är helt hysteriskt vansinnig. Som en okontrollerbar hormonstinn tonåring! Jag trodde att jag var mest oberäknelig i världen men ibland misstänker jag att jag på vissa punkter faktiskt har en jämlike i svårhet. Svårheten och besynnerligheten personifierad. Här är hon: Skitungen. Darling lovely Birgitte! Jag fick låna hennes rallyscarf i en hel vecka..det är kärlek...om någon vet var man får tag på en sån scarf så önskar jag mig en sån alltid! Ge mg en egen rallyscarf och jag kommer vara er evigt tacksamma livet ut!



Kommentarer
Postat av: Carmen

Hur mycket väger du nu ?

2008-08-11 @ 22:37:40
Postat av: ronnie

fyfan vilken blodtörstig okänslig fråga din jävla blodigel. varför i helvete vill du veta det och ge mig ett enda bra skäl till att det är en vettig fråga att ställa!!!

Postat av: Mads'

Hmf, jag som tänkte påpeka att du har sett så underbart frisk ut på de senaste bilderna!

Och ta det nu som en komplimang och inget annat, du är skitsnygg, fortsätt så! heja heja! ^_^

Postat av: ronnie

friskhet och sjukdom sitter inte i kroppen utan i huvet.



jag är precis lika mindfuckat galen inombords idag som för ett år sen, men jag tar varje dag minst tre aktiva beslut där jag väljer att leva istället för att dö.



jag tar jätteilla upp på alla punkter i fråga om kommentarer av utseende och vikt. när ska folk fatta att demoner frodas i skallen och inte i brist eller närvaro av fettmassa...

2008-08-12 @ 22:08:20
URL: http://www.wasabilicious.blog.se
Postat av: emma

dåligt valda kommentarer. jag skulle säga att ja varken ser om du är sjukare eller friskare eller mindre störra randigare prickigare gulare eller blåare. däremot kan man ana andra sorts leenden, glimtar eller vad som verkar vara en sinnesstämning av annat, kanske bättre, slag. Men det som alltid bara spelar roll, såklart, är ju hur det känns på insidan. För dig! Och resten av världen.. i egen skala..

2008-08-12 @ 22:08:33
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: ronnie

EMMA!!!!



nu börjar jag fan grina på riktigt! huvuet på spiken du är BÄST BÄST BÄST! du nejlar det rakt av som vanligt. det är precis det det handlar om.



för alla som inte kommit så längt i tankeprocessen rekomenderar jag er att kolla in några episoder av trasdockorna på youtube...

2008-08-12 @ 22:35:49
URL: http://www.wasabilicious.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback