nya rutiner....

just nu ligger jag och redigerar sidor i sömnen...

jag drömmer om webbpuffar, tillägg och faktarutor....frilägger om bilder, flyttar textblock och ändrar spalter och klipper och kortar i text.

jag har inte varit så här besatt av något sen jag samlade på my little ponnysar i fyran, eller spelkulor på dagis.

call it what you want men jag är ytterst överlyckligt tacksam över att lägga min galenskap och mitt fokus på nåt som genererar synligt resultat på ett hmm ganska sunt sätt får man väl påstå.

jag vill ha en 28 tums widescreenmac att leka med hemma.

sen kan alla demoner i världen gå och slänga sig i väggen.

det här är roligare än det är att bygga lego om man är åtta år och dessutom får man en ny byggsats varje dag...flera om dagen och inte bara på julafton som när man var liten...

Quark Xpress youre in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback