mer självdistans...



bara för att manifestera hur fantastiskt sliten och härligt mörbultad och fräsch jag känner mig idag.

På bilden: Roadkillkatten äter pastapesto ur sunkig plastpåse som jag hittat i väskan efter galen rövarfest på dansk cirkusskola...inte väskan alltså m inte skolan heller...men påsen med pasta...dagen efterhistorien föreller att jag uppenbarligen snattat någon dansk cirkusartists gamla matlåda och lite snyggt snott en tredjedel lagt i en påse åkt hem däckat och vaknat och blivit lycklig och ätit...

mådde inte så bra den dagen inte alls faktiskt...

Stella räddade med lite annorlunda variant av påse som hon la på mitt huvud. påse utan pasta tack och lov...



när jag e bakis brukar jag kolla på den här bilden för att påminna mig själv om att ibland kan det faktiskt inte bli värre...

usch duscha tvätta håret och sova i rena lakan NU!

Kommentarer
Postat av: kari

Ååå, fantastisk! Pasta med pesto og bakispåse i pannen dagen derpå. Smask baby!

Postat av: ronnie

tur att det var länge sen man var så dekadent eller dum att man låg ner när man var bakis...



tacka vet jag promenera bort bakfylla theese days =)

2008-08-05 @ 07:40:33
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback