hej stockholm du blöta fina stad...

det luktar skumt i skanstulls tunnelbana...nästan så skumt att man hellre går över bron i hällregn än väntar tre minuter på tåget i unkenlukten.

tror det ligger en råttlikfabrik där nånstans.

men vad faaaaaaaaaaaaaaaan sluta regna för helvete...eller nja jag är ambivalent. blixtrarna med en sekunds intervaller över vattnet igår var mäktiga...

tur att jag inte cyklade till jobbet idag. tur att jag inte bor i danmark idag. då hade jag fått bita i det sura äpplet och cykla till jobbet med en sanitetspåse på huvet och en sopsäck med utklippta ärmar som regnrock.

life is good today oh yes it is!

här kommer en apsexig dagens outfit från Copenhagen streetstyle! ronkan does cykelmode i danskt sommarregn...det där med sanitetspåsen var alltså inte ett skämt jag skämtar aldrig jag överdriver aldrig och jag skriver aldrig om! kom ihåg det kära läsare. mig kan ni lita på ;)



aja skorna e snygga iallfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback