aotsch...

Möhippa i onsdags med bubbelpoolsbadande och kajakpaddling ute i vackra nynäs havsbad. avslutade med sen middag ute på terassen.

sprang hem istället för att gå...nytt påfund det där som jag tror får bli en e¨ngångsföreteelse för jag hade krampaktig träningsvärk i lårmusklerna tills typ nu...

sen har jag dragit på mig en stel nacke...nackspärr kallas det visst. av att sitta nybubbelpoolbadad och var och mjuk och sen frsa till isbit i tre timmar ute vid havet är ingen hit...jag kan inte röra skallen

känner mig lite skruttig och sliten

Bröllopet igår var finfint och jag hann till cermonien på sekunden. klarade fan av en hel bröllopsmiddag nästan smärtfritt. Hejja mIg!!!! men jag måste öva mer har noll koll egentligen men fan med rätt inställning och lite vilja och våld så gick det faktiskt!

ganska sleten idag då som sagt...

ahhhh jobba nu hurra vad skoj...

skulle behöva en rejäl genomkörare av rygg och nackmuskulaturen för det gör ONT!

ge mig massage någon! jag betalar bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej finaste ronnie!



hihi jag blir ju alldels flickigt fnittrig av sådana söta kommentarer du skrev ju =)



hur har du det denna begynnande söndagskväll?



..hmm vad jobbar du med egentligen..nåt kreativt iaf..verkar det som...och förlåt om jag varit så dåligt insatt att jag inte vet...

Postat av: ronnie

you deserve it grrrrrl



jag e lite hemlig jag så du e inte et dugg dåligt insatt!



just nu jobbar jag på metro som redigerare och det passar mig som handen i handsken!

2008-08-11 @ 00:12:55
URL: http://www.wasabilicious.blog.se
Postat av: Alvinklara

I see first time your site guys. I like you :)

2009-05-05 @ 11:02:33
URL: http://alvinklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback