trippel spectaculare!

varje dag är tre
jag hinner med tre gånger så mycket på en dag nu jämfört med förut
jag säger inte nej jag orkar inte leva efter klockan bla bla...jag fortstter säga ja till dygnet längre och längre, törs äta sova länge, vakna somna om, powernappa, gå ut, vara spontan leva...

skitläskigt i say

skitbra i promise

har lite svårt att fatta, lite svårare att acceptera men jag gör det ändå.

cyklade till djurgården imorse, morgonseminarium med kultureliten på nordiska muséet. när jag blir femtio hoppas jag att jag är lika sprudlande strålande vacker och mäktig som christina mattson, i ett eget hus på djurgården med en egen sekreterartan, en egen elitstab bakom mig och ett lika strålande leende...fast ag vll inte va mordiskamuséetchef kanske...bara tuff, strålande och tuff...

promenerade tillbaka till söder och hälsade på slå dig fri emelie på ringvägen och tog en kaffe på hennes panoramabalkong...svettigt.

eftermiddagsshoppade lite med mams, cyklade hem med fullcykelkorg, powenappade och cyklade sen in igen till jobbet...

är lite omotiverad just nu. här händer inte ett dyft och om tre sekunder dör batteriet på datorn...skit...jag vill hem ch dricka rödvin isoffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback