tack...

RUBY REDNECK och ANGILICIOUS!!!!!

image623

Kan man ha finare VÄNNER????

jag dör ni e bäst...varför glömmer jag bort att ni får mig att känna mig bäst också??? Rebecca tänker på mig när hon köper wasabiärtor och jag tänker på Rebecca typ flera gånger om dagen ibland. Hon är liksom där som en liten mentor på axeln och säger snälla saker när horan i huvet försöker slita sönder trumhinnan med sitt tjatter. Då kommer Rebeecca röst, lugn och fin och så lyser det plötsligt en sol, jag ser lite balla brudar och hör klingande margerithaglas och så är allt bra igen. Eller så skickar jag ett despomeddelande till Cirkusgudinnan som heter typ Ring mig Jga behöver dig NU! och då poppar den här damen upp...

image624

the lady dressed as a sperm but still with style and a cocktail in her hand. det är angie, always looking fabolous även om hon sitter i en dumbster utklädd till spermaharen...


såååååå

bortsett från drinken som var made with love men smakade bensin som finfina Circusqueen gjorde till mig och isbitspromenad hem längs strömkajjen och lite småsnurr i skallen i morse är jag så jävla glad för att fröken Svår inte fick vinna igår och skicka hem mig med tuben...fan det är gamla ränder gamla vanor och mönster svåar att bryta som att fråga om jag vill ha en chokladboll till kaffet, klart jag vill men jag svara instinktivt nej och lyder därefter. samma har gällt mycket socialt umgänge också tyvärr.

nej nej nej jag kan inte (får inte för horan i huvet snarare)

Obaren igår blev bra

nu e jag inte lika rädd längre

världen gick inte under

inte igår, inte idag och inte imorgon heller.

nu ska jag jobba så att jag kräks...ses om en vecka!

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Nästa gång kanske du kan ta en? :)

Skönt att du har riktiga vänner. Dom finns det tyvärr få utav :(

Kramar

Postat av: angela wand

Du äår så jääääääkla fin miss ronnie.
Du skriver som en goddess och får dina vänner att mår sååå bra.
Jag ser nu att mitt sms kom inte till din telefon igår kväll.

Jag meddelade att vi kunde inte komma till lyx utställning men min telefon dog tills imorse wheen i could revive it with a little electricity.
Vince var sjuk men vi åkte och hälsade på en gammal dam som heter britt marie som var gift med gunnar högberg som dog för 3 år sen.
De var gifta i 54 år.
Han dog av en stroke, bara så där.
De kännde Vince och hade inte träffat på 40 år!
HOn ställde ut alla gunnars rep och piskor (han var den enda i sverige som ropade och höllde på med western konster!) och hon berrättade historier om gunnar och roping och hästar.
Det var helt otroligt.

Sen gav hon Ruby och jag alla av gunnars gamla rep!!!!
ohmygod.
Jätte, jätte fina rep från 60 talet som de inte tillverkar längre som är väldigt värdefull.
Piskor som är samlingsobjekt och jätte fina gav hon oss också.
vi sa till henne att hon föra över rope spinnings tradition ner till rebecca och jag och att vi tar den med stor ära och respekt.
Hon var väldigt glad att alla hans grejer gick till manniskor som verkligen försstår vilken värde den har, samt kommer vidare använder den.
Hon grät när vi gick.
Det var en väldigt fin eftermiddag.

Hoppas att vernissagen var en succee och du kan vila idag.

Stor puss och kram till dig.
angie

2008-04-18 @ 11:30:03
Postat av: Angela

oh by the way...
who has a bitchin screaming new blender that looks FAAAABULOUS and has an option called "ice crusher".
Tiki drinks in tha buss (when i get over my hangover from 2 days ago!)

Du måste inviga min nya blender jag köpte på lopmarknaden för 200 spänn och borde har betalat 2000:-.
come to mammy.
love angelicious

2008-04-18 @ 11:36:25
Postat av: ronnie

ni är bäst jag älskar er!!!!

vad about lördag och ice crusing! can du int ebjuda in Feaver också jag saknar honom!!!!

2008-04-18 @ 17:27:38
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback