Suicidala Karpar inviger Färgfabriken Norr i Östersund...

jävla fiskhelveten.

Fredrik wretmans karpar skapade oreda och panik när de låg döda på golvet i konsthallen i morse...här käkar man gravad lax till frukost med gott samvete och möts av en syn och lukt som får magen att vändas in och ut ut och in...

Fiskarana hade helt enkelt hoopat ur sin fiskdam! HUR, VARFÖR; NEJ!!!!!

fysiskt omöjligt, jag visste inte att karpar kunde flyga eller så är det någon vegan som gjort en politisk aktion och lagt dem på golvet...

Pressbevakningen är enorm iallfall och nu kommer lönen för all möda och slit..fast jag har kalasont i magen av allt bubbel och alla jämtländska delikatesser och snittar...jag tror inte min mage e så bra på att smälta renhjärta tyvärr...

snart middag på kommunhuset...aj aj aj, känner mest för att ligga bland renbäddade lakan med laptoppen på magen och beställa upp en god drink...den som lever får se...

imorgon väntar ännu mer jobb jobb och åter jobb.

hoppas de nya Karparna håller sig i sin fiskdam annars byter jag ut dem mot skumbananer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback