skit...

jag vill egentligen inte

jag vill inte alls

skit skit skit

flysatansförbannad på vårsolen som är där nu idag här här här när jag vill att det ska vara natt så att det är okej att dra täcket över huvudet och tjura...

pause pause pause, stoppa klockorna och karusellen, lås in mig i tre månader och banka lite vett i skallen på mig snälla. för det här är inte okej.

hoppas det går över snart...helst till klockan tre...måste vara människa då igen. just nu är jag en urgbugg!

bakisångest hurra!

ja ja jag hade roligt igår iallfall och hann spexa lite på cykeln...

högerblinkersviftar lite med foten...

image625

Kommentarer
Postat av: sara

Ooff, shit vad vig du är! Det har alltid varit min dröm att kunna föra benet sådär rakt upp. Du är väldigt snygg ska du veta, hoppas du kan känna det själv också.

2008-04-27 @ 08:49:24
Postat av: ronnie

tack sara!

men nej tyvärr jag är fulast alltid. det kommer innifrån och spelar ingen roll hur man ser ut på ytan...spegeln till än själv sitter i ens egna ögon tyvärr...

Postat av: Morgannelly

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-08-21 @ 14:35:48
URL: http://morgannelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback