sex pistoler och ögonen i kors...

jag har i snitt presnterat mig tre gånger per person jag träffat ikväll...de frågar om jag är arrogant, knarkar eller bara behöver sova...

jag svarar combococktail och ber urskuldrande om ursäkt oftast...ikväll avek jag tidigt för att hotelsängen lockade mer än minglet. om någon säger nätverkk, tokajvin eller bubbel en gång till nu så börjar jag grina.

men det har varit en givande afton och även om jag mest av allt vill somna med näsan i tangentbordet just nu så vet jag att jag kommer vakna igen om tre timmar och längta efter att springa sju varv runt stan...

jävla bubbel, jävla cheescake och mest av allt jävla stress....fast okej på riktigt nu är känner jag min egen andedräkt fläkta tillbaka upp i näsan för att jag är så nära att somna på datorn...får återkomma med bättre update imorgon...mellan pilatespasset och hotelfrulle...uhhh trött.

kommunalmiddag med borgmästaren avklarad nu...check.
bordsgrannar michael daun och malcolm mclaren check.
somna i krigsmundering check...

zzzzzzzz hejdå

Kommentarer
Postat av: elin

jag måste få fråga, eftersom jag är så nyfiken, vad är det du jobbar med? du verkar ha lika många bollar i luften som bollarna i ett boll hav.

2008-04-02 @ 11:44:11
Postat av: Ulla

Ville bara säga:vilken jädrans klok-blogg du har...Som jag skrev till dig förut en gång:Du borde skriva böcker.Så insiktsfull och klok och skämtsam och ironisk som du är....Ha det så bäst du kan../Ullstrumpan

2008-04-02 @ 13:15:39
Postat av: anna

jag flyttade till sthlm 3 dagar efter att jag tog studenten år 2000 ( ages ago)..
bodde någon månad ihop med brorsan och hans tjej i fisksätra..sen flyttade jag o 2 tjejkompisar ihop i en lägenhet - svartkontrakt i Enskededalen..sen tvingades vi flytta..jag flyttade ihop med brorsan igen...sov ibland hos vänner och skitstövlar...flyttade hem till tidaholm igen hösten 2001.

Postat av: anna

yes - tycker själv att jag såg riktigt bra ut igår =)

2008-04-02 @ 22:46:15
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback