kaos koas ksao...

hjulen på bussen snurrar runt runt runt...jag är hjulen och världen är bussen och jag har glömt muttrarna som håller mig på plats i en annan stad.

just nu är typ christer sjögren min bästa polare, han och lokaflaskorna i minibaren.

jag är så stressad så jag kräks, glömmer äta, panikäter, äter för fort och plötsligt står jag där igen med lunchen och middagen hulkandes ner i toaletten. och NEJ jag tvångsspyr inte. jag stresskräks. om jag inte får sitta ner i lugn och ro och käka så tappar jag kontrollen och oavsett om jag ätit  för lite, lagom, mittimellan eller för en hel armé så slår magen knut på sig själv, vänder sig ut och in och jag får vara glad om jag hinner panikrusa in på nåt jävla dass någonstans.

så kul är jag när jag inte har mina tvångsrutiner att hålla mig i...jag flippar!

bortsett från total kroppslig obalans är allt väldigt bra dock. jag vråltrivs och jag jobbar ihjäl mig. precis som det ska vara. bevakningen har gott tipptopp och vi har så gott som all press med oss. men blubbfisk som jag är gapar jag efter mer mer mer och trots än att det vimlar av journalister kan jag inte sluta tänka en till en till en till...jag kan slappa och sova i graven...

sömnen ja

jag har faktiskt sovit på riktigt i den här sängen...den är så sjukligt otroligt jävla fantastiskt mjuk så jag dör, vill ta den med hem och bara älska den för evigt...jag måste byta jobb...till ett som inkluderar mycket hotelnätter för så här gott har jag faktiskt inte sovit på flera år... imorse hör och häpna vaknade jag av att klockan ringde...kan inte minnas sist det inträffade.

antar att det kanske mer beror på utmattningen iofs än sängen men men skönt e det iallafall, fast det är trångt att göra morgonpilates i den lilla hallen och så har jag inte haft tid att gå mer än en endaste futtig liten promenad...funderat på att smita ut på natten men sängen åh den mjuka sängen håller mig som trollbunden fast...aj det kliar i benen...

kanske en liten sväng ändå...jooo nu när jag tänker på det mer och mer så.

fan jag drar ut nu, jag måste ventilera skallen lite.

vi ses hörrni. håll tummarna för mig please...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar att mecka bilar, så jag kan nog mecka fast nya muttrar till dig så du inte trillar av världen i stressen
=)
Ses ikväll, jag tar med mig 2 polare också!

2008-04-03 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback